城寨英雄 《城寨》劇透 刁蘭將會死?

《城寨》結局 刁蘭將會死?

最新娛聞

廣告

《城寨英雄》將大結局,劇情愈來愈緊張,除了早前預告指花曼及龍成虎都被殺之外,TVB又發放最新片段,片中刁蘭(胡定欣)為救大家,臨別前說再見,之後疑似攬住終極大佬天干(歐瑞偉)一齊死!

延伸閱讀︰

《城寨》花曼龍成虎慘死

艷舞女變鄰家女 仙氣花曼驚艷登場

眾人不敵天干

終極大佬天干同其他殺手實在太好打,泰婆(元秋)、牙佬(袁偉豪)及拳佬(陳展鵬)都唔夠揪!此時,刁蘭趕到,首先為泰婆解圍,混戰期間,拳佬及牙佬亦受傷,不過,刁蘭亦慘被打傷,情況危急!

刁蘭跟天干同歸於盡

刁蘭奮力將其他殺手搞掂,而佢面上亦濺滿血跡,但血色同shocking pick唇色相近,認真離奇!可能仍對殺害拳佬爸爸一事,心感內疚,刁蘭為此贖罪,決心攬住天干一齊同歸於盡,臨別前跟大家說再見!唔通刁蘭同天干就咁死去?問到刁蘭係咪會死,《城寨》監製文偉鴻賣關子:「『再見』梗係俾大家好大想像啦!不過我真係無法答到大家!」

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!