Leah

事隔10年 混血女神 Leah Dizon索爆復出

最新娛聞

廣告

傳奇混血性感女神 Leah Dizon ,相信男士們一定唔會陌生。想當年佢在事業最高峰之時,突然宣布奉子成婚,退出日本藝能界。如此難得一見的女神就此引退,實在令一眾粉絲心碎!不過事隔十年,Leah Dizon竟然以極性感姿態復出拍攝,登上最新一期《Weekly Playboy》的封面!那些年的美好日子,一次過湧上心頭……

 

延伸閱讀︰

田蕊妮扮貓冇人like《喵喵星》最低收視16.1

鍾嘉欣產後首度返港

現年30歲的Leah Dizon,2010年時與造型師老公離婚,現獨自帶住女兒在美國生活。適逢《Weekly Playboy》創刊50周年紀念,特意邀請曾十次登上雜誌封面的Leah復出拍寫真,更專誠去到佢出生地拉斯維加斯拍攝,認真有面子!而睇 Leah 最新呢輯相,無論樣貌及身材都不減當年,依然正到噴血!

10年前Leah Dizon以19歲之齡到日本發展,身為菲律賓華人和法籍美國人的混血兒,Leah憑天使面孔和魔鬼身材紅透全亞洲,不知多少男性 (包括當時仍年少的小編) 都視佢為女神。可惜佢選擇急流勇退,2008年時宣布結婚兼懷孕,實在太令人心碎…

據知Leah Dizon現時正在大學攻讀心理學,以成為一個心理輔導員為目標,其實小編都有好多心事,想俾佢輔導一下… 雖然Leah有此志向,不過都希望佢考慮兼顧演藝事業,以後再有機會拍寫真啦!

大家睇呢頁之前真係要準備紙巾!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!