林宣妤

仙氣逼人 華姐大熱林宣妤起底

最新娛聞

廣告

國際大型選美盛事《2017國際中華小姐競選》將於本月15日(星期日)晚上舉行,除了留意香港代表馮盈盈(Crystal)外,來自吉隆坡的5號佳麗 林宣妤 (Serene) 亦被視作大熱人選!Serene的標緻樣貌及甜美笑容叫人眼前一亮,舉止大方得體,相信會成為Crystal的最大競爭對手之一!呢位吉隆坡美人亮相後,隨即成為香港網民爭相搜尋的對象,小編依家同大家一齊睇睇佢係何方神聖!

圖片來源︰Facebook、Instagram

16位華姐佳麗上星期首度會見傳媒,港姐冠軍Crystal穿上低胸背心裙大晒事業線,加埋甜美靚樣非常搶鏡!但其他佳麗亦不容忽視,其中來自吉隆坡的Serene同樣出眾,典型美女的大眼睛、白裏透紅的肌膚加上一把飄逸長曲髮,身材修長的她儀態萬千,即時謀殺大量菲林!

Serene今年只有20歲,正在大學修讀Food Science,另亦有擔任主持、代言及封面女郎等工作。Serene早前於Astro國際華裔小姐競選2016奪得冠軍、最上鏡小姐、全民女神三大奬項,如今再參加華姐,相信其知名度在華人地區將大大提高!

有網民話Serene似Angelababy,又有人話佢似民選女神朱千雪,而小編就覺得同韓國氣質女神宋智孝有幾分相似。似邊個就見仁見智啦,重點係似親都係靚女!

網上對Serene的評論可算是一面倒的讚好,有人大讚佢「靚到發光」,亦有留言話望到Serene有初戀的感覺!

Serene之前同過香港藝人羅仲謙拍廣告,仲大讚對方靚仔!

不過Serene的生活照中,經常會見到一位名叫Norman的男士,兩人不時結伴出席朋友聚會,舉止親暱,女神似乎已名花有主!小編出番去做嘢先啦……

另外睇番Serene幾年前的照片,雖然當時仍帶有幾分稚氣,不過已經係仙氣十足,天生麗質難自棄!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!