陳自瑤

王浩信弟退選 陳自瑤爆笑:其實佢唔係咁孱

最新娛聞

廣告

王浩信胞弟王瑋彤宣布因健康理由,退選港男,而無綫方面亦已接納,今日王瑋彤阿嫂陳自瑤(YoYo)出席無綫「八月星辰」活動時,就爆笑回應叔仔因健康理由退選一事。

港男大熱王瑋彤參選初期前曾因腎石入院診治,雖然當時未需要做手術,不過之後他多次表示身體不適,同時更因精神緊張失眠影響健康,因此決定退選。但其實,王瑋彤一直以來都好想入行發展,除當過模特兒,亦表示曾參與電影演出,熱愛演戲。雖然因健康理由選擇放棄,實在令人感到可惜,但健康先係最重要!而今屆亦因此由14位變番13位候選港男,之後將到台灣進行外景拍攝。

王瑋彤的阿嫂陳自瑤(YoYo),今日與陳庭欣、祝文君和蔡國威等在電視城出席「八月星辰」活動,本月27號生日的YoYo,透露生日期間老公王浩信要出國開工,而被問到王浩信會否因公而零表示時,她扮嬲嬲豬謂:「唔知呢!睇吓佢有冇心啦!」不過談到王瑋彤因健康理由退選,YoYo笑謂:「其實佢身體唔係咁孱,可能係精神壓力有影響,各方面加埋先會有咁嘅決定。」有記者笑指王瑋彤腎虧,問YoYo是否需要為他燉補品養身時,她爆笑講:「呢啲留俾我奶奶做啦!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!