《不懂撒嬌的女人》

《不懂撒嬌》大結局 Cherry Saving樓梯街重逢

最新娛聞

廣告

無綫4K劇 《不懂撒嬌的女人》 昨晚終於播出大結局,早前劇情講到Cherry (唐詩詠飾) 唔想強迫Saving (王浩信飾) 結婚,而且希望佢可以創一番事業、改變世界,所以決定犧牲自己,在對方的世界消失。兩年間Saving一直苦苦等待,但再遇到Cherry時,對方已經結咗婚… 不過TVB可能怕大家太sad,所以補拍一個彩蛋,結果觀眾反應鬧多過讚,唔知你又點睇?

風雨不改地等等等等

其實早前有唔少網民認為,Cherry個分手藉口其實稍嫌牽強,破壞咗之前咁好的劇情鋪排!事後Saving一直尋尋覓覓,風雨不改地、兩年間喺同一個地方自拍,希望Cherry明白自己的心意,可以回心轉意。

咫尺之間 緣慳一面

來到大結局,超級洗腦歌〈陪著你走〉仍老是常出現,再冧的歌都真係會厭… 已經兩年幾冇見的Cherry同Saving齊齊喺街頭聽馮允謙唱歌,雖然兩人企喺咫尺之間,但都發現唔到對方,道出世事無常、人生就係咁無奈… (好似係)。

不過命運之神好快再安排佢哋相遇,話說Saving同賤Han及純純喺餐廳食飯,無意中望向街外時,竟然發現Cherry的身影!

一追再追

Saving見到Cherry當然立即衝出去,點知Cherry好似有心逃避咁,好快就跳上的士,Saving一邊大叫一邊狂奔,可惜都係徒勞無功……

新娘結婚了 新郎不是我

點知Cherry好似玩捉迷藏咁,的士錶都未跳就落咗車,跑番轉頭搵Saving。當大家以為兩人終於可以喺埋一齊時,Saving發現Cherry 手上已經有訂婚戒指,所以邊強忍淚水邊為對方戴上自己的禮物,實在令人感到無限心酸……「新娘結婚了,新郎不是我」。

遺憾先係最刻骨銘心

Cherry離開後,仲喺ICQ同Saving講「35歲前我真係嫁得出」。觀眾都估唔到王浩信繼《EU超時任務》之後,要再一次面對咁悲慘的結局!

樓梯街重逢

不過TVB可能怕觀眾睇得太傷心,所以喺片尾曲播完後追加一個彩蛋,講述Cherry同Saving喺老地方樓梯街再相遇。隨住〈陪著你走〉奏起,兩人互相向對方笑說:「望超過五秒,真係會有嘢發生咩?」「係囉,望多過五秒會少咗忽肉咩?」

戒指不見了?

而呢個彩蛋的重點係,Cherry手上已經冇戴戒指,只係得Saving送俾佢的手帶。兩人一番深情對望後,劇集就正式結束… 劇組似乎係想俾觀眾一啲想像空間,不過唔少人大鬧呢一段戲未免多餘,仲將Cherry塑造成一個「為結婚而結婚的女人」,浪費Saving的寶貴青春;而當Saving苦等多年、事業有成之後,Cherry就冇再戴結婚戒指咁出現,即係佢又為咗Saving而同不知名老公離婚?呢個就要靠大家想像了……

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!