Do姐

港姐爆大冷 Do姐手握兩票定生死 被圍插變箭靶

最新娛聞

廣告

今屆香港小姐獎項塵埃落定, 23歲的雷莊兒奪得雙料冠軍,一夜間紅遍網絡,由樣貌身材以至棚哨牙都被網民狂轟唔達港姐水準,最慘係投佢神聖兩票的Do姐鄭裕玲,亦因網民不滿賽果慘遭圍插,直指「Do姐你玩晒啦!」,連壓慣場的Do姐都因網民爆炸力承認今次做評判有壓力同責任好大!

手握兩票定生死Do姐 被圍插變箭靶

第45屆香港小姐競選棄全民投票,交畀10位星級評判定生死,進入三甲的1號, 4號及5號,宣布4號黃瑋琦奪得季軍後,剩低1號同5號對決,由10位星級評判現場投票,草蜢三子、宣萱及陳凱琳均投 1號一票,合共獲得五票的1號,比叻哥、黃心穎、苗僑偉、王浩信投的 5號原本領先,但最後由Do 姐這位導師兼校長投票,最初以導師身份投第一票時,Do姐投給5號雷莊兒,令二人打成平手,大會安排Do姐做校長,比其他9位導師多出額外一票,最終Do姐將這神聖一票畀了5號,令雷莊兒成今屆港姐冠軍!

 

 

 

賽前聲勢唔算大,喺網絡未引起太大迴響,但卻因Do姐的兩票當選、一夜間成為雙料冠軍的雷莊兒而成為話題,雷被網民洗版式鬧爆唔夠靚做冠軍港姐,高頭大馬的雷莊兒被指身材過分大隻,一笑成棚哨牙現晒形,甚至被攻擊似人妖!

憑良心投票

網民群起杯葛,搞到連手握兩票生殺大權的校長級評判Do姐,亦遭網民圍插慘成箭靶,當晚完騷,Do姐接受訪問時話:「諗住扮靚靚、舒舒服坐低做評判,冇諗過咁大壓力同責任。」不過,見慣風浪嘅Do姐第二日在主持《口水多過浪花》電台節目時,就公開表態繼續力撐5號攞獎冇造馬成份,更指出自己在決賽前一天才收到公司通知有兩票在手。Do姐話:「係憑良心投畀5號,絕對冇造馬成分,我係睇整體表現,除咗才藝表演我冇睇,但我比其他人著數,之前已睇咗班女仔一輪,對佢哋有啲認識,我係憑良心, 5號表現好好,每個範疇都OK,咁當然人人都有缺點!但絕對冇話咩造馬,有晒會計師喺度好難做到!」

 

曾做內衣Model

被網民大肆抨擊的雷莊兒,攞獎後更被起底有個富貴阿爸,父親雷葆文是香港十大設計師之一,物業遍布中港加,估計身家過億,而雷莊兒還被揭參選港姐前曾經擔任內衣model,在其model公司網頁內,就有唔少雷莊兒的泳衣相,相比參選時的泳裝,當時身材更魁梧的她,睇落似足健美小姐,相信網民更加唔like!

 

 

 

覺得好失望

被彈到爆,雷莊兒就忍唔住在IG開live用英語還擊,「冇期望所有人都會喜歡自己,知好多人唔支持我拎冠軍,會尊重唔同人意見,但覺得好失望,啲人挑起罵戰,不過我唔會理呢啲批評,我會變得堅強!我唔識睇中文,亦唔會花時間去翻譯每一個中文留言!」頭上多咗個光環,雷莊兒似乎比網民更寸!

 

網民咁激動,全因今屆港姐選舉有別以往家庭觀眾有份投票方式,全交由10位星級評判話晒事。猶記12年港姐選舉為紀念40周年,首次玩全民投票,卻因為電腦系統故障,最後令網民票選的大熱朱千雪大熱倒灶,由評判選出的張名雅奪冠,一樣搞到滿城風雨!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!