甄子丹

甄子丹 攝功出色 囡囡Jasmine星味濃

最新娛聞

廣告

近年唔少明星二代都備受關注,佢哋都遺傳到父母的優良基因,年紀小小已經好有星味,其中邱淑貞大女沈月同任達華女兒任晴佳都廣受網民欣賞!最近「宇宙最強」 甄子丹 帶屋企人去旅行,佢就化身攝影師幫太太汪詩詩及女兒甄濟如(Jasmine) 影靚相,相中見到Jasmine青春無敵,大晒美腿纖腰,戴住超好有星味!有對明星父母真係寧舍不同!

相片來源:琦琦是我微博、沈月IG、甄子丹微博

任達華女兒任晴佳

任達華與琦琦的12歲愛女任晴佳(Ella) ,仙氣十足且擁有高佻身材,絕對有條件和媽媽一樣踏上天橋!早前Ella跟住媽媽去到美國夏威夷玩,着住牛仔熱褲大晒一雙長腿,非常煞食,再大個啲真係不得了!

 

 

邱淑貞大女 沈月

媽媽邱淑貞係昔日性感女神,15歲的沈月愈大愈靚女,同媽媽十足餅印,長得極標緻!而且沈月對化妝、衣著都好有自己style,難怪社交網站咁多人follow啦!

 

 

 

甄子丹 女兒星味濃

「宇宙最強」甄子丹近日唔再一打十,而係帶埋太太汪詩詩及女兒Jasmine去旅行,丹爺喺社交網站分享一輯女兒的靚靚寫真,見到13歲的Jasmine樣子愈見標緻,而且同媽媽一樣擁有白滑長腿,走在異國街頭,真係好似行catwalk咁!其實除了Jasmine靚女,丹爺的攝影功力都不容小覷!

 

 

 

Jasmine同爸媽合照~

 

 

當然唔少得丹爺同詩詩兩公婆的靚相,詩詩仲有索爆泳衣照,難怪丹爺留言:「我的大小美女」一家有兩美,真係羨煞旁人呀!​​​​

 

 

 

 

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!