蔡楓華

絕對唏噓……「紅唇王子」 蔡楓華 變脹爆大叔

最新娛聞

廣告

唔少有番咁上下資歷的家庭觀眾,每個星期日晚上都會乖乖坐在電視旁,因為要睇《流行經典50年》!節目唔單止係翻唱舊歌咁簡單,仲有好多久未亮相的面孔同大家見面!昨晚一集除了蔣嘉瑩唱出〈假如真的再有約會〉,勾起大家的甜蜜回憶外,仲有好耐冇見的蔡楓華 !佢唱出兩隻首本名曲〈倩影〉同〈絕對空虛〉,可惜歲月不留人,昔日「紅唇王子」變脹爆大叔,實在令人無盡唏噓……

蔡楓華脹爆唱金曲

56歲的蔡楓華 再次亮相TVB,令唔少觀眾又驚又喜,昨晚佢為大家帶來兩隻首本名曲〈倩影〉同〈絕對空虛〉,真係聽到舊日回憶番晒嚟!可惜歲月不留人,再鋒利嘅刀都有生鏽嘅一日,全黑打扮都難掩其肥胖身材,而且塊面脹得好交關,演唱時雙下巴盡現,有網民仲搞笑話以為係歐陽震華!

台風依舊有型

「絕對空虛 (絕對空虛) 無人觸摸似廢堆~」雖然真係發福唔少,瀟灑不再,不過 蔡楓華 唱〈絕對空虛〉靚聲依舊,風采依然,台風仲係咁有型!

歲月不留人

蔡楓華 表演期間,節目亦加插昔日佢上台攞金唱片同白金唱片等的片段,那些年英俊瀟灑的「紅唇王子」同如今的脹爆大叔反差極大,實在令觀眾不勝唏噓……

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!