何超蓮

至索千金何超蓮 噴血三點式

最新娛聞

廣告

賭王何鴻燊三房千金 何超蓮 出晒名樣靚身材正,全城公子哥兒還是藝人都被佢迷倒,今個月9日剛過26歲生日的超蓮日前同一班好姊妹去到泰國布吉旅行,當然要來一個大解放享受陽光與海灘!繼早前佢上載一張背影照大晒世界級美股後,日前佢就被好友「出賣」兩張正面照,睇到網民流晒鼻血!

至索千金 何超蓮

今年26歲的何家千金超蓮,自小已經係美人胚子,細細個就備受傳媒關注。有學識有家底不在話下,而且愈大愈索,係唔少男士心中的女神!日前超蓮同幾位姊妹到泰國布吉旅行,佢激罕地上載身穿黑色三點式泳衣的靚相,雖然只係得背面,不過世界級美股極吸睛,真係好想睇埋正面!

不久後網民終於夢想成真,超蓮的同行好友上載兩張眾人享受陽光與海灘的索爆泳裝照,自拍照中可見超蓮甜笑望住鏡頭,黑色比堅尼將其豐滿上圍表露無遺,酥胸半露,皮膚白滑,真係噴晒鼻血!另一張就係超蓮同朋友企喺水中合照,豐滿上圍加纖腰,再來一個性感甫士,絕對係女神啊!

超蓮晒泳衣照的次數寥寥可數,所以網民都跪求佢po多啲靚相,等大家欣賞女神的美態!

 

超蓮雖然有一副好身材,但大部分時間衣著都係比較密實,所以一旦展示性感一面,就肯定成為全場焦點,再加網上瘋傳!

Fit爆身材背後,當然付出唔少汗水!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!