港姐

那些年港姐舊照 黃心穎似坐完監?

最新娛聞

廣告

「突然又已一年」,《2017年香港小姐競選》又有公開招募,大會以「TVB50周年 香港小姐 美麗是贏家」為口號,日前記者會仲請來多位歷屆及應屆 港姐 出席。不過心路歷程來來去都係嗰啲,所以大會公開咗眾佳麗當選前後的對比照,當中都有唔少爆點喎!我哋就嚟一個前後大對拼,睇睇多位靚女,有咩變化!

港姐 Before & After

2017年話咁快過咗差唔多一半,《2017年香港小姐競選》開始公開招募,會唔會港姐港男一齊搞仍是未知數,不過可以肯定港姐總決賽將會在8月上旬舉行。一眾歷屆及應屆港姐如陳凱琳、朱千雪、黃心穎、麥明詩及馮盈盈日前出席記招,除咗分享老套的心路歷程外,仲要面對自己那些年參選前的相片!老老豆豆,會唔會唔認得自己㗎?

黃心穎

第一位先講黃心穎,最近同馬國明行得好埋的心穎BB,其實當年已經被指似蔡一智,而且以前的膚色較黑,遠睇分分鐘以以為係賓賓㖭!現場嘉賓之一的黎諾懿見到佢張相,仲笑問心穎參選港姐前係咪坐過監,因為張相好似出冊前出冊後咁!唔通佢當年知道硬撼其他靚女勝算唔高,所以揀張醜相轉移焦點?

回到那些年:

陳凱琳

跟住到2013年冠軍陳凱琳,佢整體樣貌冇大分別,不過就同心穎BB一樣皮膚比較黑,佢自嘲話適合拍美白廣告,但當選左港姐後,可能日搽夜搽防曬,變到依家白白滑滑,洗甩左陣黑柴味。加上依家同鄭嘉穎熱戀中,幾時都係咁春風滿面,梗係靚過以前啦!

回到那些年:

麥明詩

2015年冠軍、「10優港姐」麥明詩向來敢言見稱,一向唔介意人哋講以前個樣,更不拘小節,即使早前被人影到擘大口食蛋撻,儀態大失,佢反批評話要求女仔斯文有儀態已經係封建思想!佢仲喺記者會上自爆:「我選完之後成日畀人鬧咁平凡都可以選到,我就覆佢,你出嚟選我咪選唔到囉!」睇返舊時啲相,Louisa一樣係眼神充滿自信,笑容甜美,都係妝容有分別啫!

回到那些年:

馮盈盈

即將卸任的2016年冠軍馮盈盈讀大學果陣已經係校花,仲有個外號叫「甫士王」,唔使講當然係索女一名。不過睇番盈盈以前啲相,雖然樣貌整體分別唔大,不過就比較稚嫩,仲隱約散發陣陣「MK」味,唔似得依家感覺高貴大方!

回到那些年:

朱千雪

不過講到最靚的,都係小編至愛的民選港姐冠軍朱千雪!由參選此今,千雪BB個樣冇乜大變,佢永遠都會展現燦爛笑容,談吐親切如同鄰家女孩。睇番以前啲相佢就有少少Baby Fat,感覺係可愛又帶點傻氣,依家就多咗種成熟穩重的女人味。

回到那些年:

_

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!