邵子風

邵子風去年6月與蝦頭分手 蝦頭分後繼續扮女友…

最新娛聞

廣告

藝人楊詩敏(蝦頭)和經理人邵子風,自2015年起拍拖, 人前人後一直相當恩愛。但今日下午邵子風突然在網上宣布「分」訊,稱兩人其實早在去年6月已經分手,強調分手不涉及第三者;另外邵子風又感激蝦頭,指對方喺分手至今10個月以來,依然「假裝」女友如常出席親友聚會,又對受抑鬱症困擾的自己給予無限支持…

撰文:東方新地|圖片:東方新地、Facebook

邵子風宣布與蝦頭分手

邵子風今日喺社交平台打咗篇千字長文, 透露自己同蝦頭其實早在去年6月已分手,強調當中不涉及第三者;另外邵子風又感到抱歉,因為蝦頭喺過去10個月配合自己,繼續「假扮」女友,一直掩飾兩人已分手,甚至連新年都如常出席親友聚會。

邵子風又非常感激蝦頭,指對方給予受抑鬱症困擾的自己無限支持,邵子風更揚言如果人生中唔係遇上蝦頭,可能已經自殺了!

邵子風「分」訊全文如下:

邵子風 嘟嘴索吻

雖然生得矮又其貌不揚,但恃住吹得幾嘴,邵子風即使有正印女友蝦頭,仍經常口花花撩女仔。早前本刊斷正佢同貌似蝦頭的肉肉女視像。當日傍晚時分,邵子風一個人揸車出動,去九龍城街市買火鍋材料,見他買餸期間亦忙於睇手機,還以為他同女友蝦頭聯絡,誰知急急腳返上車廂的邵子風,開埋視像媾女對話,睇真啲,原來視像對象,並唔係女友蝦頭,是皮膚白滑的年輕肉肉女,見佢陶醉到不停嘟晒嘴向女方索吻,互相挑逗了差不多十分鐘。同一時間,蝦頭當時跟翟威廉丶周志文等又彈又唱,直播「Happy Live」當中。

服侍周到

今年42歲的蝦頭,15年被爆撻著經理人邵子風,二人極速在西貢同居,當時就有指蝦頭撬好姊妹,同是邵子風旗下的龍小菌牆腳,不過,即使邵子風曾同龍小菌拖手行街被斷正,當時邵仍否認同過小菌拍拖,只承認對方是好朋友同工作夥伴,蝦頭為撐男友閃爆認愛,又指同龍小菌是好朋友,最終龍小菌輸家離場。

躁鬱症拖婚

可惜,明知女友已屆42歲高齡的邵子風仍未肯定落嚟畀名份蝦頭,之前佢被問到幾時娶女友過門,更以有躁鬱症做藉口,話「唔知自己擺得幾耐!」一味拖婚。

其實在今次斷正啜女前,邵子風已多次被拍到單拖約女,同前度龍小菌亦經常以工作為由唔避忌單獨約會,每次邵子風都氹得女方好開心。據知情者透露:「我哋都知阿Dean同小菌一齊過,不過嗰時小菌事業啱啱起步,佢哋拍得好低調,後尾蝦頭簽咗畀Dean,兩個仲情侶檔演出好快就撻著咗,嗰時小菌知道但好似畀人灌迷湯一樣。阿Dean好識冧女,亦從來冇放棄過個森林,畀佢睇中嘅女仔都係唔好彩啦!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!