鄭俊弘

鄭俊弘偷食前科 偷嗒索星二代苗彤

最新娛聞

廣告

33歲的 鄭俊弘 (Fred) 與24歲的何雁詩早前因拍攝旅遊節目撻着,最近又在MV中扮結婚令感情大增,男方更不時被發現到女方大埔豪宅過夜!不過阿Fred今日就被爆其實有個拍拖三年的富家女友,仲已經喺15年求婚成功!名副其實係一腳踏兩船!其實阿Fred媾女戰績點止咁少,早在去年8月佢就被本刊影到偷嗒苗僑偉愛女苗彤,原來當時何雁詩亦在場,阿Fred真識玩!

與何雁詩打得火熱

阿Fred在大台默默耕耘多年,直至13年在《星夢傳奇》後終於人氣急升,更在現時熱播的劇集《與諜同謀》同視帝羅嘉良合作。另外佢可算愛情事業兩得意,去年拍《這個冬天不太冷》時與拍檔何雁詩撻着,今年拍〈真心真意〉MV時又頻頻當着工作人員面前打情罵俏,男方更爆不時去女方豪宅過夜!

被爆有未婚妻

正當大家覺得呢一對都幾襯時,今日阿Fred就被爆原來有個已經收埋三年的富貴女友,佢更在15年喺深圳一酒店向女友求婚成功!女方一家無論生活定感情上都對阿Fred照顧周到,去旅行又請埋佢坐頭等,但男方就唔知足去偷食,搞到何雁詩做咗第三者!

去年8月偷嗒苗彤

其實阿Fred媾女史又點止咁少,佢去年8月被本刊踢爆偷嗒苗僑偉愛女苗彤!苗彤既係星二代而且樣靚高䠷身材又勁,喺加拿大名校UBC主修藝術,阿Fred當然好有興趣!去年8月一個晚上,Fred與苗彤各自帶上朋友做遮擋,以希臘女神look的苗彤先現身,而Fred則跟陳瀅一起到達,未幾Fred視察完環境,覺得安全即撇下陳瀅過枱跟苗彤對坐!兩人無視友人,不時冧笑對望,一副情意綿綿!

至11時多苗彤收到電話order要走人,Fred即送她出門口等保母車,等車時苗彤的女友人借醉狂捽Fred面珠,苗彤即時醋意大發睥到行,朋友都冇面俾!但留意番,其實當晚何雁詩亦都在場,阿Fred真識玩!

獲何雁詩力撐

當時阿Fred被爆偷嗒苗彤後,出席公開活動時自然被瘋狂追問,同場的何雁詩就大呻當晚飯局都在場,但就冇人留意自己!另外又替阿Fred解圍,話苗彤其實係大自己一年的師姐,係好好的朋友,而當晚係去一個朋友新開張的餐廳。唔通阿Fred同何雁詩當時已經互有好感?

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!