黃日華

阿女拍拖一年趕嫁 黃日華 肉赤落閘

最新娛聞

廣告

黃日華的27歲愛女黃芷晴,同曾從事酒店工作的圈外男友Jimmy拍拖一年多就趕住閃婚,據知芷晴近日更加唔理阿爸意見,答應男友求婚,二人已著手籌備婚禮!眼見準女婿事業未成,怕阿女嫁人後仲要捱!黃日華擔心到落閘阻婚:「仲未睇到男仔嘅優點!」

阿女拍拖一年趕嫁 黃日華 肉赤落閘

27歲的黃芷晴同曾從事酒店業的Jimmy Fung拍拖年多,二人早於芷晴讀大學時認識,直至年多前偶然撞番,兩人極速譜出戀曲,拍拖半年已經有結婚計劃!黃芷晴替雜誌拍婚紗照時,更恨嫁恨到出口表示,原本想搵男友一齊拍,但又怕太主動所以打消念頭!

先斬後奏 籌備婚禮

據知近日男方一班親友,已經收到Jimmy同黃芷晴結婚消息,二人已著手籌備婚禮,黃芷晴亦開始搵人設計婚紗。為免阿爸反對,實行先斬後奏!據知情者透露:「其實同Jimmy拍拖無耐,芷晴已經好想結婚,佢仲諗埋結婚之後會生一個小朋友,又打算租屋同老公搬出去住,華哥好緊張個女,梗係想佢揀個啱先啦!但芷晴就單方面有晒planning!」

黃日華:我未睇到個男仔嘅優缺點

出名係絕種好男人的黃日華,當然想個女搵個一樣有膊頭有承擔嘅男人照顧,不過這個未來女婿似乎未達標,Jimmy本身成個大細路咁,事事要女友照顧,之前芷晴就透露男友連「小強」都怕,要佢保護番轉頭!芷晴密友透露「咪睇芷晴外表柔弱,對住男友好有主見,仲會保護對方。今年二月底一家人去泰國旅行,芷晴都預埋男友,等佢可以同阿爸溝通多啲!不過全個旅程,佢哋都冇乜兩句!」早前黃日華接受訪問時,提到女兒想嫁要先過佢嗰關,佢就話:「個女大個自己決定,不過佢哋拍咗好短時間啫,我未睇到個男仔嘅優缺點。」即係根本未過華哥嗰關。

發明星夢

唔識保護女友已經係男人大忌,而曾做酒店行業的Jimmy,見女友在娛樂圈工作五光十色,竟然有意放棄現時工作, 想入行做明星,事業無成仲大發明星夢,令錫女錫到燶的黃日華氣上心頭!為助男友爭取機會,黃芷晴拍乜都引薦男友,上年二人一齊拍手錶廣告,亦是芷晴向廣告商提議情侶檔演出,才令Jimmy成功踏出第一步,近日又經常帶男友出席公開活動,幫到出晒面。

就晒男友

一向乖乖女的黃芷晴,每次拍拖都非常投入,今次對住同樣有早婚念頭的Jimmy,兩個就相當啱Key。大學修讀設計系的芷晴,試過出自家品牌「Oh My Deer」,不時自己做手工設計氹爹哋媽咪,但自從同Jimmy拍拖後,就乜都男友第一!

之前Jimmy姪女生日,芷晴更為對方設計生日蛋糕兼幫手整嘢食慶祝。就連今年食團年飯,佢亦先就男友時間, 阿爸都只係副選。

新加坡預支蜜月

而今年五月,同男友去新加坡過生日兼慶祝拍拖一周年,黃芷晴開心大晒fit爆泳裝照,而這輯泳裝照相信由Jimmy操刀!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!