黃翠如

陪散心放風箏 黃翠如改撐唐詩詠

最新娛聞

廣告

「不能錯過的女友」唐詩詠多年來情路崎嶇,屢遇情場賤男,難得跟洪永城拍拖公告天下,可惜早前二人分別透過社交網宣布分訊,兩年半情告終。承受失戀之痛下,壓力爆煲的詩詠日日眼腫腫開工。昔日洪永城緋聞女友兼好兄弟 黃翠如 ,未有第一時間安慰巴打,反而轉軚撐對方的前度,連日陪玩陪食散心,知情人士 黃翠如 ,今次選擇幫番女人!

五月正式分手

詩詠與洪永城早年因拍劇撻着,拍拖兩年半以來表面上相當恩愛,不過男方多次與劇集拍檔傳緋聞,又被指翻撻舊愛等。今年五月初,有消息指兩人感情生變,詩詠出席活動時亦承認受感情問題困擾,但一直未有正面回應。終於去到5月16日,詩詠與洪永城齊齊在各大社交網站出post,正式宣布分手。

黃翠如 唔撐巴打

詩詠和洪永城拍拖兩年半,有談過結婚,最後卻婚變分,洪永城被指不婚及花心,成分手死因,及後交代分手一事又被網民插爆笑住回應,態度唔認真,罪加一等成負心漢。見證二人拍劇撻着到熱戀的黃翠如,跟洪永城情如兄弟,但今次未有為兄弟否認負面傳聞,當記者問到洪永城有冇向佢訴苦,翠如更決絕話:「冇﹗我唔係佢嘅心理治療師﹗」提到男方公開仍然愛詩詠,翠如再落閘:「呢個你要問番佢﹗」

連日陪實散心

翠如BB未有為洪永城護航,但就處處維護詩詠:「我同詩詠有傾偈,感情事係其中一樣話題,作為朋友,我會支持同祝福﹗」雖然翠如近來忙於拍新劇《溏心風暴3》,當二人公布分訊後,翠如第一時間陪詩詠逛街、食甜品,日前被影到開車載詩詠去食糖水。就算蕭正楠要飛去橫店拍劇一個月,翠如不是爭取時間拍拖,繼續連日陪詩詠四圍散心,希望對方忘卻失戀之痛。

親親大自然

早前翠如BB一收工就到西貢大坳門會合詩詠,遠離人群,到郊外吸靈氣,雖然面對綠油油、天色蔚藍的美好景色,詩詠似乎提不起勁,不時鬱鬱不歡,翠如見狀不時講笑氹對方,又為詩詠影相拍片,真夠朋友!

魅力沒法擋

有姊妹陪住,期間有小女孩走上前集郵,詩詠隨即展露燦爛笑顏,而翠如亦唔介意企在一旁等候。

小妹妹之後仲請佢哋食嘢,兩位姐姐果然魅力沒法擋!詩詠好開心咁食咗咁一塊薯片,而翠如雖然冇食,不過就摸咗小妹妹面豬一下,好有愛!

當風箏遇上風

之後詩詠同翠如去到一個放風箏熱點,同一班遊人打成一片,遊人們仲好熱心教佢哋放風箏,玩得好開心!

 

郊遊兩小時,放完風箏,兩人就搵個靚位補捉日落晚霞,翠如更將相上載到IG並留言:「幸福的感覺」。有好姊妹陪住,希望詩詠早日忘記傷痛,重新振作啦!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!