劉佩玥

飛起《果欄中的江湖大嫂》 劉佩玥 跳槽做女二?

最新娛聞

廣告

港姐劉佩玥 (Moon)近年除了頻頻拍劇,其緋聞是非同樣係一籮籮!最近TVB兩套新劇《果欄中的江湖大嫂》同《跳躍生命線》完成拜神儀式,兩劇看似無關,但其實選角時有段小插曲,咪就係關阿Moon事囉!。事緣《果》劇中酒吧老闆娘一角原本由劉佩玥飾演,不過Moon開鏡前臨時甩底,過檔《跳》做第二女主角,本來《果》嘅角色就由師妹馮盈盈頂上。唔通Moon真係見「利」思遷?

Text-Arika Photo-新傳媒資料庫、劉佩玥@IG

劉佩玥 為做女二辭演跳槽?

劉佩玥 (Moon) 最近緋聞是非不斷,除了被形容為放電力強嘅「娘娘」,收咗唔少觀音兵,最近又被發現開直播時藐爆港姐師妹麥明詩,唔似同男藝員拍片時嗲功全開。Moon不單喺識男仔方面積極,用拍劇上位嘅計劃同樣進取,有指佢原本接咗監製梁材遠《果欄中的江湖大嫂》一劇做酒吧老闆娘,但臨開鏡前卻劈炮辭演!原來因為另一新劇《跳躍生命線》搵阿Moon做第二女主角,心急上位嘅佢最後決定過檔!佢回應時否認大牌辭演,話自己一向好乖聽公司指示,拍劇安排係由公司決定。

 

 

拍劇有兵仔相伴

劉佩玥 唔撈,《果欄中的江湖大嫂》酒吧老闆娘嘅位置就由人氣越來越旺嘅馮盈盈頂上!據知監製特登加重盈盈戲分,又安排佢同楊明發展感情線,二人更會錫錫添!而轉拍《跳躍生命線》嘅Moon在劇中係馬德鐘嘅妹妹,同已為人夫嘅哥哥難啲發展感情,不過同劇有何廣沛、張彥博、黃子恆、翟威廉,雲集幾位阿Moon嘅「相好」,正呀喂!

 

 

 

緋聞男友多到「唔知邊個啦!」

除咗《跳》劇四子,仲有好多仔仔排著隊等Moon。開初,Moon傳出同鍾嘉欣舊愛伍允龍拍拖,不了了之後就被發現同黃又南喺車廂談情,之後被傳同巨星幫周志文發展,甚至獲賭王兒子何猷亨探班。近期Moon被指搭上黃心美緋聞男友陳安立,Moon笑稱「唔知邊個啦,我太多緋聞!」佢再強調自己單身,亦唔會因為新聞、緋聞唔同異性外出,好堅持要約仔仔出街喎。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

否認不和 同麥明詩係「朋友」

本刊早前發現Moon請港姐師妹麥明詩一齊開直播彈琴、唱歌,但係Moon態度衰衰,當明詩彈錯時,Moon就眼厲厲、嘴藐藐。雖然Moon之後否認,話同麥明詩私下係會互相關心嘅朋友,想澄清,行動最實際,再請麥明詩一齊jam歌吧,不過最近嘅嘉賓都係男星…

 

 

 

 

 

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!