王歌慧

搲拍無綫劇搏翻身 王歌慧 入行11年 成功靠父幹

最新娛聞

廣告

現正熱播的無綫劇《我瞞結婚了》中,黃翠如身邊有位老是常出現的女同事,原來是曾在黎明旗下做歌手的 王歌慧 (Emily)!06年已經簽約A Music的她只出過兩首歌,以及拍過三套港視劇,一直半紅不黑,直到2015年才轉投無綫懷抱。除了有份主持MV節目《無間音樂》,仲先後拍下《我瞞結婚了》和《心理追兇 Mind Hunter》,雖然都只係小角色,但總算有不少對白和戲分,有望成功搏翻身!

自覺唱歌難聽

現年26歲、擁有33C身材的王歌慧,出生在杭州,曾就讀協同國際學校,並於公開大學修讀經濟學系。在06年16歲時她巧遇黎天王,獲簽入A Music,初時諗住做歌手,點知佢自己同黎明都覺得佢唱歌難聽又冇天份,所以只係出咗兩首歌,就冇晒下文。

未成功 但有父幹

之後王歌慧曾經轉型做o靚模,又自掏腰包到北京學演戲,但冇工開就冇收入,多年來王歌慧都係靠在內地做生意嘅父親俾錢供養,在A Music八年期間夾夾埋埋用咗屋企五百多萬!不過王歌慧對黎明都冇埋怨,曾經話:「Leon有開解我,佢同我講,每個人都要等,人人都等緊運到,佢都一樣要等。」咁依家拍《我瞞結婚了》多咗咁多出鏡機會,算唔算時來運到?

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!