美少女「小草」制服圖輯

美少女「小草」制服圖輯

熱話

廣告

早前轟動全港的荃灣「石棺藏屍」案,男死者張萬里被殺後埋屍於以石屎自製的石棺內,除了涉案三男子曾祥欣、劉錫豪及張善恒之外,外號「小草」18歲女被告何菱瑜今日獲撤串謀謀殺罪!而小草因樣子甜美最受矚目!從小草之前的社交網站所見,佢喜穿制服示人,加上相貌清純甜美,皮膚白晢黑髮飄逸及身材纖瘦,絕係一位美少女!

自稱係淫妻

小草曾於在網上晒整甜品相,朋友讚佢係人妻,而小草竟自稱係淫妻!

愛Cosplay打扮

據知小草曾任職於某旺角日式女僕咖啡店,經常以性感Cosplay打扮示人,所以亦有唔少粉絲!

感情錯綜複雜

雖然小草被指與兩名男性疑犯有曖昧關係,但小草正印男友阿賢主動為女友澄清,力證女友與兩疑犯只係普通朋友︰「佢係一個咩人,我相信冇人比我更清楚!」與小草拍拖兩年,阿賢撐女友為人單純︰「在我眼中,佢為人單純,屬於愛恨分明。」並強調小草非主謀的女友,更冇暗戀姓張疑犯,「感情上佢唔係一個拖泥帶水嘅人,同埋我唔介意人哋話我戴綠帽,只介意你點睇小草!」

全文完