賴弘國

賴弘國晒與阿嬌地鐵「合照」被笑 阿Sa搞笑留言!

最新娛聞

廣告

鍾欣潼(阿嬌)老公賴弘國(Michael)最近嚟咗香港,更喺地鐵「巧遇」老婆,點知就俾阿Sa取笑Michael講錯嘢!另一方面,今個月20號,阿嬌就會同台灣醫生老公Michael正式喺香港舉行婚禮,阿嬌仍然努力緊佢嘅地獄式減肥計劃!

撰文:東方新地|圖片:賴弘國鍾欣潼Instagram

賴弘國晒與阿嬌地鐵「合照」被笑

賴弘國(Michael)近日就嚟咗香港,更喺個人社交網上載與阿嬌嘅合照,不過就唔係同真人,而係同阿嬌嘅廣告相合照,Michael更冧爆留言:「巧遇港鐵女神」仲tag埋老婆添!阿嬌見到亦都秒回老公:「hahahhahaaa」!

View this post on Instagram

巧遇港鐵女神 @q_gill

A post shared by Michael Lai (@m01yb46) on

阿Sa搞笑留言

個個網友睇見佢兩個隔空甜蜜留言都話好閃,然而阿嬌好姊妹阿Sa就反而搞笑留言,指正賴弘國文法上嘅錯誤,話應該係「港鐵巧遇女神」先啱!

另一方面,距離香港婚禮仲有十幾日,阿嬌依然努力不懈繼續地獄式減肥計劃,日前更喺個人社交網上載自己嘅減肥餐,不過好彩都有有魚有肉,飲食均衡,相信阿嬌一定可以成功瘦身!

鍾欣潼曾體重急升

話說阿嬌嘅體質相比起阿SA其實較容易肥,2015年準備Twins演唱會時,阿嬌就曾因荷爾蒙失調問題及服藥因素,而導致體重急速上升。

而且小腿更係重災區,不過最後阿嬌之後都瘦番,但及後又因與當時仲係男朋友嘅賴弘國(Michael)蜜運,而令佢自爆體重回到113磅,變成「幸福肥」!

阿嬌隨後亦不時喺Instagram哂自己努力做運動嘅點滴,以證自己為身形而努力鐵證!

鍾欣潼自揭飲花膠湯勁減磅

然而,下個月20號就會同賴弘國喺香港擺酒嘅阿嬌最近就喺IG上載一條名為「阿嬌婚前減肥日誌」嘅兩段短片,記錄自己衝刺減肥嘅過程!

阿嬌在片中透露自己依家用梗嘅減肥方法,就係以花膠湯調理身體同補充能量,只吃肉同菜,戒甜食及澱粉質食物,加上做運動,短短幾日已經減了5、6磅,效果顯著!

大爆自己現時體重

阿嬌更公開自己體重,見到目前係51.3kg,即約113磅,骨骼肌18kg,至於體脂就17.5kg,不過阿嬌嘅目標係45kg,即要以99磅弗爆身型成為賴太,結果企喺旁邊嘅教練即刻話「太瘦」!

大呻「唔得」嘅阿嬌仲緊張到用手比劃出婚紗嘅「蜂腰」,為咗做個最靚新娘,難怪佢立志要減多5至6kg!

有片睇!

鍾欣潼於港擺酒準備成點?

鍾欣潼早前宣布將於12月20日於香港擺酒,宴請親朋好友,出席活動時,阿嬌透露依家正準備印喜帖:「已經發咗啲電子喜帖俾朋友,因為怕太遲嘅話,佢哋會抽唔到時間,但都會實體咁補上喜帖。」

賴弘國係個好爸爸?

最近,阿嬌孖住老公賴弘國一齊參加內地節目《爸媽學前班》,當問到佢有冇俾湊BB而嚇親,阿嬌就話:「又唔至於嘅,不過參加呢個節目令我同佢賺到啲一齊相處嘅時間!」期間,阿嬌仲大讚咁話好肯定老公將來可以做到一個好爸爸!

呻於酒店出事老公無反應

阿嬌之後更自爆早前喺武漢嘅酒店房中,遇上「畀鬼壓」搞到佢好驚,而老公知道後更特登提前趕到當地陪伴!阿嬌話:「佢本身都來睇演唱會,跟住知道後即趕搭高鐵嚟,不過佢喺我隔離都幫唔到,我郁到掂到佢都無反應,都救唔到我!」,但老公即刻趕嚟相信都已經夠哂窩心啦!

疑似鍾欣潼同母異父細妹曝光

鍾欣潼娘家一直有請家傭姐姐,因家傭姐姐已照顧阿嬌近20年,故對方可以話係睇住阿嬌大。日前,家傭姐姐要退休回鄉,阿嬌更特此出post表示自己嘅不捨之情,更po出與家傭姐姐嘅對話。

View this post on Instagram

返到香港啦 馬上要去開工

A post shared by Q_gill (@q_gill) on

阿嬌更為家傭姐姐特登晒出與姐姐一齊合照嘅全家福相,見到相中有阿嬌、阿嬌媽咪同家傭姐姐外,見到仲有一位五官標緻嘅靚女,望落仲有同阿嬌有幾分相似!有網友就估該位靚女係阿嬌嘅同母異父嘅妹妹,則現年21歲的鍾芝茵。

View this post on Instagram

Happy birthday to mom🎂😘

A post shared by Q_gill (@q_gill) on

由於阿嬌向來都好保護妹妹,無咩公開過妹妹個樣,其後阿嬌嘅經理人Mani亦表示相中人其實係阿嬌嘅表姐,才真相大白!不過,相信依家大家都知原來阿嬌個表姐同阿嬌一樣都係個靚女!

鍾欣潼主動發文求關注

日前,鍾欣潼(阿嬌)喺微博公開留言:「孟非老師你好,我是你的死忠粉絲阿嬌,鍾欣潼,能互相關注一下嗎?」由於阿嬌好直接咁喺微博主動發文要求關注,所以令唔少網友都唔敢相信,以為阿嬌俾人偷咗帳號嚟用!

否認被盗帳號

有見及此,阿嬌過咗一陣都再次留言,指自己並冇被盗帳號,解釋咁做嘅原因係最快同最容易可以接觸到孟非老師!

其後,阿嬌仲有啲尷尬咁留言:「老師,不好意思,冒昧的要求把你拉出來了!」仲話已經私訊咗孟非兼等梗對方回覆!阿嬌呢個求關注嘅行為就好似一個小粉絲,認真搞笑!

孟非是誰?

同大家介紹番阿嬌求關注嘅孟非是何許人啦!其實孟非係內地一位知名主持人,以其標誌性嘅光頭形象深入民心,加上口才了得,佢所主持嘅內地節目《南京零距離》更成為當地收視率最高同埋當時全國廣告價格最高嘅電視新聞節目,非常了得!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!