孫慧雪, 一拳超人, 寫真

38歲孫慧雪扮演地獄吹雪 大曬性感爆乳造型

娛聞

廣告

最近在網上討論度莫過於《一拳超人》的宣傳短片,當中戴耀明扮演「一拳超人」埼玉的造型可算是入型入格。除了一拳超人外,廣告商更找來宅男女神孫慧雪(Snow)扮演地獄吹雪,孫慧雪早前更在個人臉書中大曬Cosplay爆乳照,吸引一眾網民讚賞!

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、IG、孫慧雪Facebook

Cosplay地獄吹雪 與戴耀明肉博

為了扮演身材姣好的「地獄吹雪」,雪雪做足準備,不但換上深線色假髮和戴上有色隱形眼鏡,更換上黑色緊身爆乳裝,裝扮到唯肖唯妙,完全不輸扮演一拳超人的戴耀明!

Posted by Snow Suen 孫慧雪 on Thursday, January 30, 2020

除了個人的宣傳片外,雪雪和戴耀明更有合拍鏡頭,二人重演動漫中《一拳超人》埼玉和地獄吹雪近身肉博、埼玉倚向吹雪的名場面,令一眾網民大呼感動!

Posted by Snow Suen 孫慧雪 on Friday, January 24, 2020

阿雪cosplay「地獄吹雪」心聲:

要cosplay真係好有難度,
要忠於原著,
又被投訴唔夠性感,
呢幾張比較性感,
又可能被投訴唔夠還原度高!
侵犯咗個角色,
你哋就當呢幾張係,
吹雪之日常
或吹雪之自拍照啦!
#第一張係Sunny影
#化妝師及造型師一眾女士話
#咁影先正
#在場男士話太性感未忠於原著
#但本人認為吹雪本身係性感
#你哋覺得

網民反應:

網友對阿雪的造型普遍受落大讚「雪雪好靚」、「乳不巨何以聚天下」、「傲暈峰!」,但就表示「條裙好皺、燙吓會更好」。

有網民將《一拳超人》第9期封面跟阿雪的造型照作對比。
有網民將《一拳超人》第9期封面跟阿雪的造型照作對比。
連跟班都學到足。
連跟班都學到足。
廣告在南山邨取景,條裙又真係有啲皺。
廣告在南山邨取景,條裙又真係有啲皺。

成為人母19年復出 書展出爆乳寫真

雖然已經做咗人 妻兼人母,身材火爆的孫慧雪在19年再次殺入書展加入寫真混戰,唔怕同一班𡃁模以至同是人妻人母的溫碧霞羅霖鬥過。做咗幸福人媽還繼續解放性感,原來阿雪是為圓推出散文集心願,不過散文寫 真集內有白Bra谷盡四吋事業線誘惑,真係睇到人噴晒血,咁火辣惹火,老公講明唔會睇,為令老公安心,阿雪聲言寫真是最後一剝:「真係自己咁耐以嚟最性感一次,應該都唔會再出寫真!」一班宅男,想睇就快手喇!

19年相片:

容許我負能量一下!究竟幾時先可以唔使戴口罩?鍾意出街就出街?唔使心慌慌?唔使每日起身第一件事睇吓又缺啲咩?邊度有平同真嘅口罩賣?確疹數字上升咗幾多?邊個地區係高危?去廁所記得用幾格廁紙好啦!仲要記得沖廁要冚蓋,大家互相嘅慰問係:你得返幾多個口罩呀!好想問一句:點解香港會變成咁?都好呀!訓練下大家嘅求生技能!過咗呢關,我哋嘅技能會再 +500

Posted by Snow Suen 孫慧雪 on Friday, February 7, 2020

孫慧雪 打半年停經針

樣子甜美兼擁有33C魔鬼身材,被網民捧為「宅男女神」的孫慧雪,16年為紀念入行十周年,推出首本寫真集《 Once 》好評如潮,19年再接再厲出寫真,唔係為突破性感界限,原來只為圓心願。大學時主修語文系的阿雪,好想將個人經歷同人分享,趁書展推出散文寫真集《那個願沒有圓》,除咗大晒火辣身材,還大爆曾患腺肌瘤,差點不能成孕,對於成功誕下囝囝,阿雪接受本刊訪問時感觸良多:「嗰時發現患咗腺肌瘤,有成8cm大,因為喺子宮內膜好深入嘅位,根本做唔到手術,除非係將成個子宮割走,當時醫生話我懷孕機會率好低,我喺醫院喊到收唔到聲,後尾,打咗半年停經針,用提早更年期方法,希望令個瘤縮細,好彩個瘤真係縮細到1cm ,自己就把握時間生BB ,能夠生咗囝囝真係好開心,雖然依家個瘤又去番5cm大,要食藥控制住,其實一直以嚟,自己都冇講呢件事,今次出書,真係好想用正能量去鼓勵人,只要有信念積極去試,冇嘢係做唔到,希望大家遇到困難千祈唔好放棄,唔放棄你就會成就好多意想唔到嘅嘢!」

孫慧雪
日前出席完書展為散文寫 真集宣傳後,孫慧雪即會合老公一家三口到銅鑼灣行街,有仔萬事足的她,抱住兩歲囝囝笑到見牙唔見眼。

 

孫慧雪
逛街期間遇到熟朋友,兩歲Riley即變主角,對著陌生姐姐不停逗玩,完全唔怕生保,可愛到爆!

冇畀老公審批

身材向來有睇頭,阿雪亦豁出去以最性感一面派福利,如此誘惑,她卻透露事前未有經老公審批:「老公好信任我,佢知我好有分寸唔會亂嚟,亦唔會刻意賣弄性感,所以唔使畀佢審批,不過,佢都講咗話自己唔會睇!」雖然表明冇眼睇,但阿雪老公依然以行動撐老婆,在會展出席完寫真宣傳活動,老公就帶埋囝囝駕車接她,一齊去銅鑼灣逛街,全程表現恩愛甜蜜,抱實寶貝仔的阿雪更笑到見牙唔見眼,有老公錫又生咗得意仔,幸福滿瀉!

一家三口行街被發現,阿雪友善同記者打招呼。
一家三口行街被發現,阿雪友善同記者打招呼。

 

 

老公做司機,阿雪就抱實囝囝急急上車,準備出發去食飯。
老公做司機,阿雪就抱實囝囝急急上車,準備出發去食飯。

 

孫慧雪
囝囝出世時重八磅幾係重磅B, 依家兩歲體重唔輕,見阿雪抱住囝囝一輪,都有啲吃力!

 

38歲孫慧雪扮演地獄吹雪 大曬性感爆乳造型

緊張人媽

入行十三年的孫慧雪,16年12月同拍拖六年從事木材生樓合共市值超過意的富二代男友羅天彥結婚,富貴老公被指擁有地舖及寫字7,000萬物業,有老公錫翌年更誕下囝囝Riley,婚後減產的她,湊仔親力親為,在個人IG就不時po出同囝囝的親密互動相片,是個稱職好媽媽!

38歲孫慧雪扮演地獄吹雪 大曬性感爆乳造型

發放正能量

四年前出過寫真《Once》紀念入行十周年,去年推出的寫真集就夾雜埋散文集,除咗大晒33C驕人身材,更撰文抒發自己人生經歷,發放正能量鼓勵大家積極圓夢。

38歲孫慧雪扮演地獄吹雪 大曬性感爆乳造型

孫慧雪
囝囝 Riley月底就滿兩歲,37歲孫慧雪做咗人 妻及人母,身材依然 keep得甚 fit,上圍更比前升cup變得更澎湃。

 

白Bra誘惑

寫真散文集內附有唔少噴血寫真照片,其中穿著白Bra僅以白紗遮掩若隱若現晒激凸身材,更是充滿誘惑,阿雪揚言老公冇詐型,但就表明 唔會睇,似乎真係對老婆派福利有啲酸溜溜!

囝囝Riley今年三歲,38歲孫慧雪做咗人母,身材依然keep得甚fit,上圍更比前升cup變得更澎湃。
囝囝Riley今年三歲,38歲孫慧雪做咗人母,身材依然keep得甚fit,上圍更比前升cup變得更澎湃。