鄭秀文 許志安

安心事件後首次「合照」?鄭秀文許志安疑似孖住去做gym

娛聞

廣告

自從喺四月份爆出咗「安心偷食」事件之後,許志安就變成一個「壞咗嘅人」,連原訂於9月舉辦嘅紅館演唱會都要取消埋,徹底銷聲匿跡咗一段時間。一直以嚟,鄭秀文除咗喺IG交代過會原諒安仔就冇再回應,而二人之間到底係咪真係好返,就一直都冇人知。直到最近,鄭秀文其中一個IG限時動態就疑似出現咗安仔身影,令人相信佢地已經破鏡重圓。

撰文:AuntieSam|圖片:鄭秀文Instagram、新傳媒圖片

安心事件後首次同框出現!?

呢輪阿Mi為咗備戰7月份嘅紅館演唱會,頻頻去做Gym鍛煉身體,仲不忘喺社交平台同Fans分享過程同成果。直至到今個月20號,阿Mi再次喺IG嘅限時動態分享自己去咗健身,畀眼利嘅網民發現,阿Mi身後嘅玻璃反映出一個白色衫人影,而呢個人相信就係佢老公許志安。

雖然模糊不清,不過按身形同側面推斷都似係安仔。咁多年以嚟,安仔同阿Mi都一齊經歷過感情上唔少波折,依家可以孖住一齊去做gym,相信兩個人已經再一次跨過呢次考驗。

 

鄭秀文 化濃妝增自信

之前驚爆的許志安與黃心穎「安心偷食」,事件不止震驚兩岸三地娛樂 圈,更震碎了Sammi鄭秀文的心。Sammi在事件爆出後兩日就引述聖經金句回應,指已經原諒安仔,並希望事件盡快平息,可以回歸平靜,而她亦 以行動來證明自己的寬宏大愛,生活似是重回正軌,繼續為7月的個唱日夜 進行排練。

被慾火沖昏頭腦的許志安與黃心穎,在出軌事件後男潛 水、女著草,暫時可以避世唔見人,留下的爛攤子就由 其他人收拾。

Sammi選擇繼續在社交網發放正能量,讓大家看到她重新振作,似是 沒有受到安心事件影響,可是28年的感情毀於一旦,Sammi呃到人根本呃 唔到自己,不難發現,最近Sammi幾乎全部自拍照都化上濃妝,即使去健 身排舞都黐上誇張的假眼睫毛,與以前愛素顏做運動,不介意以真面目示 人的她完全不一樣。據知情者透露:「小三來襲、防不勝防,自從知道安仔 同姣心穎單嘢,Sammi嘅自信心開始動搖,以前佢唔使做嘢一定素顏,依 家佢喺屋企自拍都要化妝,無時無刻都警惕自己要執靚啲,去排舞都堅持 要黐假眼睫毛,化妝同卸妝花多咗好多時間,其實佢好唔夠瞓。」據知現時 Sammi每日都要為個唱開會、練歌與排舞,去排舞室操完七、八個小 時,返到屋企她都堅持拉筋做運動,做到攰才讓自己上床休息,平均每日 的休息時間只有幾小時。

5月13日 出關現痛的紋身

周一(13日)下 午2時許,手瓜起晒 𦟌的Sammi坐七人車到 達九龍城排舞室,表情 甚cool的她左手戴上多 條手繩,不過手腕上 血紅色的紋身仍清 晰可見。

出道31年的Sammi,96年舉行首個紅館個唱,每次開演唱會她都對自 己要求甚高,對上一次她全程失聲,已為她帶來陰影,而今次更是身心都 負壓。近年習慣每天跑8公里的Sammi,今年年初突然膝蓋筋腱發炎,醫生 叮囑她要讓雙腳好好休息兩個月,對Sammi來說當然晴天霹靂,到上月她 可以開始做運動,又發生安心事件。對於人生充滿挑戰,面對生命的無 常,Sammi曾公開表示最重要是學習隨遇而安,一切困難都是考驗,她 說:「每當人生出現困難,就鼓起勇氣面對它,這些年來,好像有份使命感 讓我克服每個新挑戰,又總是關關難過關關過!我從不會在意我不能做甚 麼,只會專注於我可以做甚麼,然後盡力去做。」有傳完成今次十三場演唱 會,Sammi將會休息一段長時間,所以這次個唱極有可能是她最後一騷。

紋紅繩保婚姻

說易做難,Sammi不是聖人,這次的心理關口,不是豁達地說一聲原 諒就可以當是甚麼都沒發生過,她強裝堅強的同時,內心的傷痛其實非常 抑壓。而Sammi選擇了以紋身來紀錄這次不能磨滅的傷痛,據知情者 說:「安心事件喺4月16日被公開,但Sammi早過呢日已經被通知呢件事會 通天,諗都諗到佢當時有幾傷心同激動,雖然最後佢選擇原諒,仲同安仔 商量好點樣去處理,但呢種痛一直消除唔到,為咗記住呢種痛,佢紋咗一 條血紅色好似手繩嘅紋身喺左手手腕上,有指戴紅手繩代表永遠可以同深 愛嘅人一齊嘅意思,Sammi真係好愛安仔,為咗老公真係承受咗好多痛 楚。」

早在安心事件爆煲前三日(即4月13 日),Sammi在社交網上載了一張狀甚憂鬱的托頭照,據知這日她已知道事件即將通天,更在左手手腕紋上痛的紋身,永遠記住當日的痛。

雖然keep住排舞做運動,但 Sammi最近身形圓潤了不少,這日現身 九龍城排舞室,兩 邊腋下的副乳 現晒形。

十惡不赦的安仔與心穎可以避世唔見人,可憐Sammi仍要出來為個唱作 出準備,日前她終於出關到九龍城的排舞室練舞,連續數天Sammi都化上靚 妝一身運動打扮現身,雖然精神不錯但笑容仍牽強,不過每次見到在場陪出 陪入的忠粉,她都會極力擠出微笑。現場所見,Sammi本來白滑的雙手,近 日戴上了多條顏色手繩,細心一看發現其左手手腕真的出現了一條鮮紅色的 紋身,不過Sammi落車時見記者拍照,會有意無意把左手放在背後,似乎不 想這紋身曝光。而翻看Sammi的社交網,她在4月13日曾經上載了一張左手托 頭的自拍照,這紋身首次出現,不過之後她都戴上手繩遮掩才未被發現。

破飯戒狀態好

除了做好心理調整,萬大事都要做好演唱會為先,Sammi暫把傷痛放在 一邊,為了籌備個唱她更破飯戒,據知情者透露:「Sammi自細就係肥妹 仔,入行後佢好努力減肥,96年第一次個唱開始戒飯,真係瘦得好快,已經 23年冇食飯嘅佢早前開始食番飯,營養師叫佢食紅米、糙米同小米,一定唔 會肥,因為Sammi為個唱排舞消耗好多體力,佢想今次好健康咁開騷,唔想 好似以前瘦到鋼條咁,食番飯令佢覺得自己有氣有力。」喜見Sammi為了身體 健康肯再嗅米氣,不過左手上的血紅紋身,足見她始終未能釋懷,要永世銘 記這次安仔出軌之痛。

經過此事,大家都覺得安仔愛Sammi不起,但Sammi始終忍痛原諒安 仔,唱盡多首愛情輓歌的Sammi,不少歌詞都好應景,今次開騷必定淚水與汗水大爆發,入場的歌迷記得帶定紙巾陪喊。

兩條紅繩

這日Sammi畫晒眼線、黐晒假眼睫毛再加鮮紅唇膏去排舞,離開時驟眼見她左手有兩條紅繩,其中一條是紋身,據知戴紅繩有催桃花保姻緣之意,表示著一輩子不離不棄。

支持banner 掛排舞室

粉絲除了護送 Sammi去排舞 室,更在門外 掛上特製的窩 心海報,為偶 像打氣。

禁飯23年 破戒谷體力

近月為個唱積極籌備的Sammi,連禁飯23年都破 戒,幾乎日日食飯補充體力。5月13日排練至 晚上11點才回家,Sammi即場鯨吞一大碟叉燒 飯,狼吞虎嚥的食相前所未有。

早年患過抑鬱的Sammi ,病癒後重新找回真的自 己,她說過愛做真我,在家自拍不時素顏示人,不過 自安心事件後,她的妝愈來愈濃,以前自信滿滿的 Sammi 不見了。

棄鋼條與素顏

開過無數次個唱的Sammi,每 次都作地獄式減肥與操練,以前愛素顏排舞的她,現在化濃 妝入排舞室,更揚言鋼條身形不會再現,她要的是健美。