童顏

網民:乜原來佢已經成XX歲? 細數娛樂圈9大童顏男神

娛聞

廣告

駐顏有述的男藝人多不勝數,不過要keep得好似以下這幾位男星一副童顏咁樣,就未必個個都做得到,他們的真實年齡真的會令人很意外!

撰文:占士@Central│圖片來源:微博、IG、電視劇照、Facebook

網民:乜原來佢已經××歲? 細數娛樂圈9大童顏男神

樣生得靚就靠先天,保養方面就要靠後天,但要生到一副童顏咁就基因決定命運啦!

1.謝霆鋒

 

現時38歲的謝霆鋒16歲已經出道,至今入行已經 22年,但臉上不留一點歲月的痕跡!小時候因為父母謝賢及狄波拉的關係經常曝光於人前的霆鋒,從出生至今都是不少人的話題,外界都大讚霆鋒無論外貌與性格都盡得雙親的優良基因,加上霆鋒一向非常注重護膚,所以直到現在仍然一副童顏的樣子亦不是沒有原因。據知就連經理人 Mani意圖為他擠暗瘡擠黑頭都被拒絕,皆因霆鋒怕因此留疤!

2.羅仲謙

34歲的羅仲謙出道已經被人封為「童顏巨乳」,小鮮肉的外貌卻帶著健美的身型,一脫衣大隻到令人嘩然!近年將重心放在內地的謙仔雖然工作忙碌,但仍盡量抽時間健身與陪伴愛妻楊怡,名符其實是個絕世好男人!

3.蕭正楠

近年成功打入公仔箱的蕭正楠其實是歌唱比賽出身,出道16年的他不知不覺已經41歲!回望Edwin多年前參加歌唱比賽剛入行的樣子,與現在拍攝TVB劇集的樣子相比,相差確實不大!加上現時與黃翠如熱戀的Edwin又有愛情的滋潤,看起來當然更加年輕!

4.曹永廉

曹永廉以歌手身份出道,更曾經得最受歡迎新人獎。入行四年後轉向電視圈發展,更憑《妙手仁心II》人氣急升!近年於《公公出宮》中的演出更深得民心,更憑劇中角色陳小鳳於《萬千星輝頒獎典禮2016》勇奪「最佳男配角」。睽違樂壇多年的阿廉近年亦與薛家燕、黎小田及湯寶如齊齊主持《流行經典50強》和《流行經典50年》,更偶爾於節目中大開金口。相信就算有留意阿廉演出嘅,都未必知道原來佢已經53歲啦。

 

5.陳智燊

Jason不時都在IG post男友視角相片,不過驟眼睇落非常年輕,加埋個笑容簡直一百分,對於一班少女黎講非常bfable,完全估唔到佢原來已經40歲。依家Jason已經名草有主,2016年同宋熙年拉埋天窗,最近仲一齊生咗個好得意嘅BB仔添!Jason同TVB嘅合約已經結束,睇黎大家想睇到Jason嘅演出真係越黎越難啦。

6.黃嘉樂

39歲的黃嘉家近年經常以鬍鬚仔造型示人,多咗陣佬味,不過嘉樂一剃返乾淨啲鬚就即刻勁童顏,相信要逆齡演出中學生嘅話都唔會難倒佢!不過呢位童顏男神亦早已上岸,同攝影師女友Samantha感情穩陣,搞到班女粉絲心都碎哂。

7.陳鍵鋒

近年以內地工作為主的陳鍵鋒不知不覺已經40歲,但唔講的話睇嚟真係冇人會相信!陳鍵鋒另一個鮮為人知的經歷就是初出道時曾經做過新城電台DJ,後來才加入TVB拍劇。約滿TVB後旋即轉戰內地,在古裝劇《美人心計》扮演劉恆一角令他成功打開內地知名道,更被被譽為「史上最帥皇帝」。在內地發展得有聲有色,相信要睇到陳鍵鋒重返香港拍劇應該很難啦。

8.苗僑偉

苗僑偉肯定是個公認的冷齡男神,已經60歲的他和太太戚美珍結婚三十多年,就連兩位小朋友也都已經二十幾歲,不過三哥睇落仍然相當後生!係唔少女士心目中的男神。

9.關禮傑

關禮傑由1984年參演《新紥師兄》開始為人熟識,憑呢套劇集成功彈起後不時都擔任劇中要角,多年前的長篇劇《黃金十年》到近年嘅《殭》都有份參演,當中相信大家印象最深的,一定就是《叛逃》跨台跳躍一幕啦!看到他跳得那麼入戲,同一班年輕演員又打成一片,加上外貌睇落咁年輕,大家又點會估到佢已經56歲呢?