索爆三點式 袁彩雲加國大解放

索爆三點式 袁彩雲加國大解放

娛聞

廣告

袁彩雲自從09年嫁俾加拿大籍老公Anthony後,一直於當地過幸福人妻生活,2013年袁彩雲誕下女兒Alycia,全職照顧家庭!近年鮮有露面嘅袁彩雲,近日於加拿大晒激罕三點式,雖然已為人母,但身材依然保持得好好!

其他文章:

勁過八號波 林泳淘逼爆背心嚇窒訓練員

《城寨英雄》變態夏滿施暴前隊生雞蛋

 

分享Keep弗秘方

袁彩雲最近到當地Vernon市享受日光浴,原來佢一直有做運動,跑步、瑜伽外,仲搵營養師度身訂造健康餐飲:「我成日都出戶外做帶氧運動,保持健康嘛!搵咗個營養師,keep住日日飲生果汁,有甘筍、蘋果、細生薯仔,加埋米奶可以飽肚啲,再加啲自己鍾意嘅牛油果!」

提早為女兒慶生

為慶祝女兒Alycia三歲,袁彩雲早前特別為女兒舉行戶外派對,更親手整cup cakes女兒食,留言:「我的寶貝快將三歲了。夏天BB的好處就是可以在郊外舉行生日派對。我悉心地整咗他最喜愛的粉紅小豬妹一家和一些cup cakes同佢慶祝生日!之後她告訴我,她過了一個非常開心的生日會!而在晚上她在床邊跟我說『媽媽我愛你!』寶寶我亦很愛你!」認真係廿四孝好媽媽!

全文完