又係你呀陳生!陳家樂成賀歲檔新寵 農曆年新戲連環上映

娛聞

廣告

要講近期最紅新一代男演員,陳嘉樂一定有份!形象討好、有實力又靚仔,一早已經俾唔少監製導演mark實,嚟緊賀歲檔佢仲有2套電影連環上映,香港電影有希望啦!

撰文、圖片:東方新地

陳家樂成賀歲檔新寵 農曆年新戲連環上映

英皇電影戲勢非凡,來年賀歲黃金檔,英皇電影超強勢雙龍出海,林超賢導演繼口碑賣座雙爆棚的傑作《紅海行動》後,再與最佳拍檔彭于晏攜手炮製超級特技大製作《緊急救援》。另為顧及香港戲迷愛看賀年笑片,由葉念琛執導,陳家樂、李靖筠(Gladys)嶄新配搭,呈獻愛情浪漫喜劇《我的筍盤男友》,將於大年初一上映!而陳家樂於兩齣賀歲片都有份參演,成賀歲檔搶手貨!

香港演員現斷層 眾人睇好實力陳家樂接捧

作為最被看好的新一代男演員,陳家樂在農曆年將有 《我的筍盤男友》及《緊急救援》連環上映,家樂直言深受鼓舞:「居然喺新年有兩齣戲上映,確係一支大大嘅強心針,鼓勵我喺呢個行業繼續努力!」香港演員出現斷 層,年輕而有實力的男星買少見少,有行內人看好家樂有實力接棒,家樂謙稱:「我希望能夠參與更多製作,不斷磨練演技,冇實戰經驗好難進步,新一代演員最欠缺嘅,就係機會!」家樂明白充實自己的重要性,已報讀戲劇訓練班盡量吸收養份,望能令演技更上一層樓!

與Gladys李靖筠首次合作 挑戰做乞 人憎男神

在《我的筍盤男友》中,家樂將化身霸道筍盤男與 Gladys李靖筠共譜一段都市浪漫戀曲,家樂透露:「唔好以為拍愛情電影一定好輕鬆,呢個角色對我嚟講係一個大挑戰,過往我經常扮演陽光男孩,今次要扮cool、有啲乞 人憎嘅男神,絕對係新嘗試!」首次與Gladys合作,家樂大讚對方聰明有天份:「佢對身邊一切都好有感覺,好容易被觸動情緒,對於一位新演員嚟講,能善於將個人情緒表達,已經佔有先天性優勢,我好欣賞佢!」