34D張秀文 詐嬌騷價唔夠高

34D張秀文 詐嬌騷價唔夠高

娛聞

廣告

https://youtu.be/tSidBNeSmjI

(原文刊於2016-02-25《東方新地》)無綫「咪神」輩出,昔日有憑住遊戲節目爆乳上位的高Ling(高海寧),也有身形脹爆依然無懼谷胸的肥苟(苟芸慧),不過,隨着高Ling瘟仔封胸,肥苟又約滿離巢,造就張秀文及陳婉衡等二、三線姐仔迅速發圍,兩女憑驕人巨乳,榮升新一代無綫「咪神」,人氣急升。

張秀文
(圖片來源:東方新地)
張秀文
(圖片來源:東方新地)
張秀文
(圖片來源:東方新地)
張秀文
(圖片來源:東方新地)
張秀文
(圖片來源:東方新地)

「咪神」響朵,財源滾滾。張秀文直認騷價升兩成,而陳婉衡更有機會拍電影,對於性感底線,兩位「咪神」不設上限,陳婉衡更坦言不介意露股,認真大膽。

張秀文(2010年港姐亞軍)

年齡:28歲

身高:166cm

三圍:34D、24、34 性感是娛樂圈的捷徑,世界女張秀文不但識賣胸,更識賣口乖,談到節目中賣弄性感,她說:「我性感冇極限,係睇公司需要,導演要求得都合理,加上我好爽快,你要我着泳衣玩遊戲都冇所謂。(唔怕走光咩?)咁拍嘢郁動件衫就會走位,唔驚得咁多。」

性感帶挈加騷價

之前張秀文為TVB娛樂新聞手機App拍攝肚皮舞片段,驕人上圍成功吸睛,短片在網上瘋傳,令全城宅男睇到噴血,人氣急升的她,騷價立即升了兩成。

她直認:「騷價的確係調整咗,咁我係實力派嘛。我依家最想喺司儀方面鑽研,攞多啲執生經驗。當然劇集都想拍,不過唔知邊個監製夠大膽,唔怕我嘈會用我。其實我一直恨做啲同我本身性格反差好大嘅角色,例如林阿珍呢類傻大姐。」呢招以退為進又幾高招。

張秀文選美晉身娛樂圈

▲2010年參選港姐晉身娛樂圈的張秀文,因為天使面孔加魔鬼身材奪亞軍,成為無綫旗下藝人。2015年,張秀文着泳衣參加節目《超強選擇1分鐘》,因為逼爆身材成為一時熱話,更被封為無綫電視新一代「咪神」。

▲張秀文跳了中國舞十多年,又識拉丁、社交舞,之前表演肚皮舞更令人刮目相看。

▲張秀文入行七年,拍過7套劇,包括︰《愛•回家》、《衝上雲霄2》、《女人俱樂部》等,大部分是做女配角,又主力在主持方面發展,曾做過《姊妹淘》、《千奇百趣》系列、《學是學非》等節目,今年更有份參演電影《使徒行者》。

談到網友經常將她與陳婉衡比較,張秀文笑謂:「佢完全唔係我對手啦,我哋做節目認識,大家唔會有競爭心態,係啲人硬將我哋比,覺得咁樣會娛樂性高啲啫。」問到身材出眾的她可曾有被邀出席飯局,她立即大耍太極:「啲公司春茗飯局搵我做主持就多。」至於另一位「咪神」陳婉衡,她的性感尺度應該比張秀文去得更盡。她說:「因為『咪神』呢個稱號,變相係多人留意咗,亦因為咁,舊年接咗兩部電影《PG戀愛指引》及《綁架丁丁當》。」

接受背部全裸

問到會否走上三級女星路,她擺明車馬:「我個人唔抗拒三級,亦可以接受背部全裸同露股,我唔怕被定型,最緊要係遇到好嘅角色。」擁有36E上圍的她,身材一向豐滿,維持120磅左右,早前拍《PG戀愛指引》時,她試過地獄式減10磅。「呢套戲我做啤酒妹,件衫幾性感,所以要減磅,上鏡會好睇啲。」問到豐滿身材可引來鹹豬手,陳婉衡謂:「有㗎!之前拍球賽節目,要現場訪問遊客,嗰陣好多人行過我身邊,我覺得有人搣咗我pat pat一下。我份人平時冇機心,試過剛入行時識咗個女仔,佢話帶我同朋友gathering,我傻更更跟咗佢去,點知席間全部都係上咗年紀嘅Uncle,呢啲唔知係咪人哋講嘅飯局呢?」陳婉衡坦言恨拍拖,但因為有感現在是事業搏殺期,又不想失去任何工作機會,惟有將兒女私情暫拋腦後。

關鍵詞
張秀文
撰文:東方新地圖片來源:東方新地