張繼聰 MV 彈弓手 plt

經典重溫!張繼聰初出道《彈弓手》MV 一鏡直落拍攝攬女見頭暈

最強精選

廣告

2005年做樂壇新人是什麼一個概念?當年叱咤樂壇至尊歌曲大獎係陳奕迅嘅《夕陽無限好》,我最喜愛男女歌手分別係陳奕迅同楊千嬅,這一年姜濤只係6歲,而叱咤生力軍男歌手金銀銅分別就係側田、方大同及張繼聰⋯⋯

張繼聰05年與王浩信同期出道

05年樂壇新人張繼聰與王浩信同期出道,當年6月推出首張大碟《To Be Or Not To Be》,仲搵朋友為自己首新歌〈彈弓手〉拍了一個風格獨特嘅MV,全程一鏡直落,今日睇返都十分有特色!

張繼聰 MV 彈弓手 plt 《彈弓手》曲詞都由張繼聰包辦,講嘅係好好分手 。
《彈弓手》曲詞都由張繼聰包辦,講嘅係好好分手 。(圖片來源:MV 彈弓手 )
張繼聰 MV 彈弓手 plt 呢個MV係張繼聰自己搵朋友幫手拍攝,實驗意味都幾強。
呢個MV係張繼聰自己搵朋友幫手拍攝,實驗意味都幾強。(圖片來源:MV 彈弓手 )
張繼聰 MV 彈弓手 plt 仲同女主角有親密互動。
仲同女主角有親密互動。(圖片來源:MV 彈弓手 )

一鏡直落 攝影機纏腰兩小時

張繼聰:「嗰日喺南生圍拍MV嘅時候,天氣真係好熱,拍到出晒汗,難得個女主角唔理我周身大汗,照樣攬實我拍。而呢個女仔喺〈Mad You So〉MV裡面都合作過,所以唔會尷尬。不過最辛苦都係要我紮住部錄影機喺腰度,然後1 take過咁拍晒1個成10分鐘嘅MV,為咗呢個1 take過嘅構思,彩排加埋正式拍攝,我足足綁住部攝錄機成2個鐘頭咁耐,而且期間又要不斷企起身同踎低拍,所以拍完MV後,我真係手軟腳軟到連行樓梯都冇力。」

張繼聰 MV 彈弓手 plt 為咗拍攝主觀鏡一Take直落,要紮住部錄影機喺腰度演戲。
為咗拍攝主觀鏡一Take直落,要紮住部錄影機喺腰度演戲。(圖片來源:東方新地)
張繼聰 MV 彈弓手 plt 最尾一個鏡頭,二人依偎瞓地。
最尾一個鏡頭,二人依偎瞓地。(圖片來源:東方新地)
張繼聰 MV 彈弓手 plt 女主角Winkie Chan 喺〈Mad You So〉MV裡面都合作過,所以唔尷尬。
女主角Winkie Chan 喺〈Mad You So〉MV裡面都合作過,所以唔尷尬。(圖片來源:東方新地)

朋友幫手險失明?!

不過,原來張繼聰為拍MV搞到踎低起身見頭暈都未算慘!「我個friend喺MV度幫手拉我起身,點知佢唔小心將隻掂到泥嘅污糟手抹眼,搞到有細菌入眼,要入院睇醫生,重要住成2日醫院,好彩佢最後都好番咋!個friend重講笑咁話,如果佢盲咗嘅話,實叫我以身相許。」

張繼聰 MV 彈弓手 plt MV第一幕扮瞓醒,其實係要由助手拉起阿聰。
MV第一幕扮瞓醒,其實係要由助手拉起阿聰。(圖片來源:東方新地 )
張繼聰 MV 彈弓手 plt 小背心加食神太陽眼鏡,係張繼聰初出道嘅招牌造型 。
小背心加食神太陽眼鏡,係張繼聰初出道嘅招牌造型 。(圖片來源:東方新地 )

查實張繼聰呢個1 take過簕MV拍攝手法,曾經喺Juno、Yan拍嘅雙生MV〈耿耿於懷〉、〈扯線風箏〉度試過。多年後姜濤親自執導《孤獨病》MV,亦有嘗試挑戰高難度一鏡過拍攝,不過張繼聰呢種一鏡直落嘅「主觀視覺」拍法又真係與眾不同,立即重溫呢個MV呢片段:

張繼聰去年底曾開演唱會|5歲細女上台唱歌搶風頭

放下歌手身份多時的張繼聰,去年底於麥花臣場館舉行「Welcome to route 37」演唱會」,雖然早前張繼聰確診新冠肺炎押後舉行,但無阻觀眾的熱情全場爆滿。張繼聰5歲女兒Karina成為個唱特別嘉賓,獻唱《Somewhere out there》,太太謝安琪及15歲兒子舉起燈牌,為妹妹打氣。

張繼聰 MV 彈弓手 plt 張繼聰 演唱會 早前張繼聰確診新冠肺炎押後至昨晚舉行,但無阻觀眾的熱情全場爆滿。
早前張繼聰確診新冠肺炎押後舉行,但無阻觀眾的熱情全場爆滿。(圖片來源:大會提供)

張繼聰細女唱《Somewhere out there》

張繼聰模仿昔日「唱K」情節相當搞笑,唱出多首金曲,包括《OH!夜》、《非走不可》等等,張繼聰女兒Karina成為個唱特別嘉賓,獻唱《Somewhere out there》,太太謝安琪及兒子舉起燈牌,為妹妹打氣。張繼聰演唱一連串快歌,將氣氛推到高潮,Kay、Mirror四子亦跳舞助興。

張繼聰 MV 彈弓手 plt 張繼聰 演唱會 張繼聰5歲女兒Karina唱歌好淡定。
張繼聰5歲女兒Karina唱歌好淡定。(圖片來源:大會提供)
張繼聰 MV 彈弓手 plt 張繼聰 演唱會 左起Jeremy、Edan、Jer、Stanley齊齊站起來投入睇騷。
左起Jeremy、Edan、Jer、Stanley齊齊站起來投入睇騷。(圖片來源:大會提供)

謝安琪偕子女台下打氣

除有老婆謝安琪、女兒Kakaball、兒子James之外,到場嘉賓包括MIRROR成員Jeremy、Jer、Edan、Stanley、森美、林明禎、方力申、周勵淇、Bob林盛斌 、周秀娜、袁澧林和唐詩詠等。開場時全場觀眾尖叫,張繼聰一身牛仔Look亮相,唱出Beatles金曲《Get Back》、《半江紅》、《超新星》等歌曲,令現場血脈沸騰。

張繼聰 MV 彈弓手 plt 張繼聰 演唱會 張繼聰一身牛仔Look亮相,唱出Beatles金曲《Get Back》。
張繼聰一身牛仔Look亮相,唱出Beatles金曲《Get Back》。(圖片來源:大會提供)
張繼聰 MV 彈弓手 plt 張繼聰 演唱會 現場播放謝安琪和女兒的片段,溫情滿載。
現場播放謝安琪和女兒的片段,溫情滿載。(圖片來源:大會提供)
張繼聰 MV 彈弓手 plt 張繼聰 演唱會 張繼聰感觸落淚。
張繼聰感觸落淚。(圖片來源:大會提供)
張繼聰 MV 彈弓手 plt 張繼聰 演唱會 謝安琪與子女在台下睇騷,歌迷舉牌支持。
謝安琪與子女在台下睇騷,歌迷舉牌支持。(圖片來源:大會提供)
張繼聰 MV 彈弓手 plt 張繼聰 演唱會 昨晚演唱會全場爆滿,氣氛熱烈。
演唱會全場爆滿,氣氛熱烈。(圖片來源:大會提供)

張繼聰為女兒演出緊張:或開Part 2

完騷後,張繼聰表示滿意演出,亦透露2023年或開Part 2:「因為啲老闆都講,話下次搵個大啲嘅場再搞,我呢刻都係鍾情電影嘅。我有歌癮但唔等於可以開到騷,因為擔心有冇人買飛支持自己。」提到囡囡上台淡定演出,張繼聰笑言好欣慰,並指當時百感交集:「我又怕佢會緊張,又覺得佢咁大個可以上台唱歌,真係好開心。」

張繼聰 MV 彈弓手 plt 張繼聰 演唱會 細女綵排時,張繼聰錫錫鼓勵。
細女綵排時,張繼聰錫錫鼓勵。(圖片來源:大會提供)
張繼聰 MV 彈弓手 plt 張繼聰 演唱會 現場展出張繼聰的珍藏電單車。
現場展出張繼聰的珍藏電單車。(圖片來源:大會提供)

謝安琪IG長文支持老公

謝安琪在演出後於IG撰長文,感謝老公:「同為同一年的新人,由入行開始,我從這個角度觀看你,總是看到別人未必看得到的艱辛。我常常跟你說,路難行不要緊,最緊要有人陪你行,這句說話聽着很撫慰心靈。隨着年月消逝,隨着世事變改,誰敢說會有那些人會一直伴着你走下去。在台上你說你很珍惜你的歌迷,因為你的歌迷就只有那幾個,但是你很仍然很珍惜,你覺得你不是想要得到所有,「然而對於你來說他們就是你的所有」,聽着這句說話我心裏很受觸動,是因為我知道你是真心的,也是因為這句說話很真確。」

張繼聰 MV 彈弓手 plt 張繼聰 演唱會 謝安琪在IG上載老公張繼聰的背影照片,很享受做他背後的女人!
謝安琪在IG上載老公張繼聰的背影照片,很享受做他背後的女人!(圖片來源:IG@kaytse )

謝安琪自認張繼聰狂迷

謝安琪勁讚老公:「你分享了一些你遇過的困難和挑戰,站在我的角度可以中肯的說句,你遇過的困難可真的不算少,每次被打擊你總會找辦法沉澱經歷,其實我也很驚訝你是怎樣做到的。有時人們總是妙想天開,遇到困難最想有別人甚至超級英雄打救,卻忘了做好自己其實是最偉大的自救,做好自己聽起來很簡單,其實不容易,做起來不容易但卻很足夠,遇到困難仍然堅持默默地做好自己,是很值得尊重的本事。」

謝安琪自認是張繼聰的狂迷:「你上一次演唱會是七年前,每次做完演唱會你總會說下次不搞了,今次你卻大大聲聲在台上說下次Part 2見,是什麼時候兌現都不要緊,就算70歲的時候我還是會站起揈頭髮的,大家比油,金髮狂迷上!」

張繼聰 MV 彈弓手 plt 張繼聰 演唱會 謝安琪鏡頭下的型爆老公!
謝安琪鏡頭下的型爆老公!(圖片來源:IG@kaytse)

圖片來源:東方新地