盛舞者 雷鬼拉丁 盛舞者雷鬼拉丁

雷鬼拉丁| 網民:「雷鬼拉丁」先係無綫「最佳舞蹈節目」!

最強精選

廣告

TVB曾經推出的舞蹈真人show《盛・舞者》受不少熱愛跳舞之人追捧,當初「盛舞導師」找來麥秋成、狄以達、王君馨,另外還有主持錢嘉樂、陳凱詠 Jace Chan,參賽單位不過網民就認為TVB最經典的舞蹈導師另有其人⋯⋯

文:東方新地 圖:TVB.com

《盛・舞者》參加者包括《造星3》關嘉敏

《盛・舞者》共有11集,參加比賽的包括 丁可欣、Anson Au、Monkey J、Anisha、Bingo (關嘉敏、陳善渝)、葉灝基、丘梓謙、陳苑澄等等⋯⋯

盛舞者 雷鬼拉丁 本身已經懂得跳舞的「火雞姐」丁可欣表示「係我第一次參加街舞比賽真人show!」
本身已經懂得跳舞的「火雞姐」丁可欣表示「係我第一次參加街舞比賽真人show!」(圖片來源:IG@yankidin)
盛舞者 雷鬼拉丁 關嘉敏爆簽邵氏真相 被網民責倒戈感不快:抺殺咗我嘅努力
關嘉敏參約邵氏,以「一日做幾百樣嘢」來形容工作量﹗(圖片來源:[email protected]

網民表示:「雷鬼拉丁」先係無綫「最佳舞蹈節目」!

雖然《盛・舞者》 陣容強大,不過網民唔係好收貨,有網友表示「翡翠台最強舞蹈節目」應該係深宵時段經常翻播的「運動通識站」,節目出自2010-2018年間的《都市閒情》環節,由於經常在深宵時段翻播而變得廣為人知,其中「運動通識站」介紹「雷鬼拉丁舞(Reggaeton)」的片段,有網民表示每次睇完都覺得好好笑,當中的導師Falcon K K Mui被指舞姿騎呢,但又熱情十足,節目中初出道的林淑敏,作為主持人更要一同跳舞,網友表示「咁都忍到笑真不愧為大小姐」:

盛舞者 雷鬼拉丁 《運動通識站》之「雷鬼拉丁」經常在深宵重播,有網民統計過每隔十零二十日就有機會見到⋯⋯(圖來源:tvb.com)
《運動通識站》之「雷鬼拉丁」首播於2013年1月31日,由於經常於深宵重播,有網民統計過每隔十零二十日就有機會見到⋯⋯(圖片來源:tvb.com)
盛舞者 雷鬼拉丁 有網友感到電視重播「唔夠喉」,自己上YouTube重溫!
有網友感到電視重播「唔夠喉」,自己上YouTube重溫!(圖片來源:youtube截圖)
盛舞者 雷鬼拉丁 影片被放上youtube重溫,多年來不時有網友專程重溫並留言
影片被放上youtube重溫,多年來不時有網友專程重溫並留言 (圖片來源:YouTube截圖)

「雷鬼拉丁舞」動作熱情而輕快,配合強勁既舞蹈動作,有助消脂、強化肌肉,改善姿勢,大家睇完Falcon的示範,會唔會好想跟住跳呢?

盛舞者 雷鬼拉丁 「運動通識站」是2011年-2018年間林淑敏主持《都市閒情》而拍攝的環節。
「運動通識站」是2011年-2018年間林淑敏主持《都市閒情》而拍攝的環節。(圖片來源:Youtube截圖)

盛舞者 雷鬼拉丁 據了解,被訪者Falcon Mui仍然係一位舞蹈導師,近年仍有活躍於在社交媒體分享舞蹈心得!
據了解,被訪者Falcon Mui仍然係一位舞蹈導師,近年仍有活躍於在社交媒體分享舞蹈心得!(圖片來源:TVB.com)

撰文:東方新地圖片來源:IG@yankidin youtube