延禧

《延禧番外篇》魏瓔珞女兒昭華 一年3套劇都係做公主角色

最新娛聞

廣告

喺無綫就快播完嘅《延禧攻略》係唔係令大家依依不捨呢?不過劇組知道大家會有失落感,所以特別播出《延禧》番外篇。雖然故事主要唔係關於瓔珞,但係圍繞瓔珞個女昭華公主跟爾晴個仔福康安的愛情線,福康安一直認為係瓔珞殺死自己媽媽。而飾演昭華公主嘅內地演員王鶴潤,原來仲有喺另外兩套熱播劇集入面做公主角色,不過三齣劇嘅公主性格都唔同,今次真係考起佢喇!

撰文:東方新地、Clarissa|圖片: 微博@王鶴潤

《延禧番外篇》魏瓔珞女兒昭華 一年3套劇都係做公主角色

王鶴潤今年只得23歲,畢業於中國傳媒大學文藝編導專業,更成為校花,被稱為「氧氣女神」。喺佢5歲時已經演出過電視劇《兒童簡筆畫》,擔任主角角色。係2016年開始,因演出《誰的青春不迷茫》而開始在内地走紅。

喺《延禧》番外篇入面,昭華公主性格似足瓔珞,聰明伶俐,人見人愛。但佢偏偏愛上想利用佢報仇嘅福康安,同瓔珞一樣陷入咗愛情同報復嘅矛盾。

原來王鶴潤唔單止喺《延禧》飾演公主,喺內地熱播劇集《如懿傳》同《扶搖》都係出演公主角色啊!

王鶴潤喺《扶搖》中,飾演「璇璣國」嘅佛蓮公主,不過係一個大反派。

喺《如懿傳》入面演出太后嘅掌上明珠恆緹公主。

一年入面演三次公主,應該真係天生有公主命喇!