單文柔

中佬特硃癖好 單文柔褻衣情挑陳展鵬

最新娛聞

廣告

陳展鵬(煎Pang) 今年與單文柔被斷正摸黑上山頂開餐兼談心,棄胡定欣攬嫩口小花令煎Pang人氣下滑,於是佢努力將戀情地下化。煎Pang唔肯正式畀名份,單文柔惟有默默等待,而為討好視帝男友,佢日前去挑選性感喱士內衣及真絲褻衣,實門閂埋門情挑,為閨房生活增加唔少樂趣,面對女友擋不住的風情,煎Pang心心眼迎戰啦!

單文柔未獲賜名份

陳展鵬與單文柔被爆拍拖後,一直未獲外界認同與睇好,有指煎Pang對胡定欣用完即棄,令本來人氣急升的煎Pang形象受損,連累單文柔不停在網上被粉絲圍剿,為此煎Pang有意密冚戀情,每次出席公開活動都唔肯認定女友,並指單文柔係其形象指導,大家在認識中、了解中及磨合中。

拍拖唔見得光

早前晚上7時許,煎Pang與單文柔齊齊去九龍城做按摩,梳乎完後只見煎Pang率先離開,佢左望右望又用手遮臉,然後快步行去附近取車。其時佢講住電話,似是與仍在按摩店內的單文柔保持通話,未幾佢開車在九龍城狂兜圈,確定沒有可疑車輛尾隨後,就突然在街口停低,讓單文柔快速跳上車。煎Pang載單文柔到油塘港鐵站即絕塵而去,而單文柔則再轉港鐵去目的地會合女友人。

單文柔招呼男友有妙法

泊到視帝呢個碼頭,單文柔由籍籍無名的2016年落選港姐變身煎Pang嫂,身價雖不至於十級跳,不過總算多咗人識。對於未獲男友賜名份,單文柔早前直言最重要是自己舒服,認不認愛不是最重要,難怪煎Pang亦表揚佢EQ甚高。對付甚為大男人的煎Pang,單文柔自有一套辦法,40歲的中佬有咩喜好,佢都拿捏得一清二楚,下頁睇睇!

單文柔買噴血性感褻衣

早前單文柔曾被影到去內衣店買胸圍,當時佢主攻少女味重非常純純兔的款式,不過日前本刊記者卻見佢去到一間專賣性感褻衣的店舖,挑選多件惹火誘人內衣,看來為了迎合煎Pang口味,單文柔荷包要大出血。現場所見,單文柔在店內左揀右揀,睇啱仲拼上身照鏡,全部都係男士見到必定噴血的喱士透視款式,買了心頭好,單文柔才call車返家,等下次與煎Pang見面時大派用場!

 

 

外遊預支蜜月

想深入了解,外遊當然唔少得。雖然話要將戀情低調處理,但單文柔與煎Pang經常同時段在IG貼「外遊」相,變相自揭一齊外遊。單文柔仲吊帶低胸上陣,唔知有冇帶埋性感褻衣呢?

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!