中年好聲音 吳大強

中年好聲音|71歲吳大強解釋暈倒真相 出院後即歌癮大發

最新娛聞

廣告

早前在將軍澳舉行了中年好聲音 · 夢想加場發佈會的活動,節目參賽的一眾選手,包括周吉佩、李佳、羅啟豪、龍婷、顏志恒、支嚳儀等也有現身。而現年71歲的吳大強在節目中一唱成名,他也有現身這個活動。不過,吳大強在台邊接受訪問時突然倒下並後腦着地,出院後解釋暈倒真相。

吳大強接受節目《東張西望》的電話訪問 「係有小小痛都OK」

吳大強在昨天(8日)接受節目《東張西望》的電話訪問,並公開與愛犬散步的短片,片中見他又抱又攬愛犬,人氣爆燈的他更遇到粉絲,有粉絲問他身體怎樣,吳大強表示一切安好。另外電話訪問中,吳大強坦言:「身體OK,依家喺屋企睇電視,做咗詳細檢查,everything is OK!醫生睇過,唔使縫針,冇大礙,只係擦到、係皮外傷,係有小小痛都OK。好多人為我打氣為我祝福,我非常感謝!」而這次暈倒,傳是因感冒未清,加上工作太忙碌,他笑言:「大致上好番晒,啲感冒都好幾個禮拜,暈低之前身體都好好,咩問題都冇。都係因為現場焗,其他同事都有呢個感覺。好似工作好忙,實在我都好Relax,今日下午本來有個排練,雖然我覺得身體可以,但都係唔好嘞,休息埋今日先。」

最後吳大強在電話,中氣十足的清唱幾句電影《人鬼情未了》的主題曲《Unchained Melody》,跟大家說身體一切安好!

中年好聲音 吳大強 放狗影片。
放狗影片。(圖片來源:《東張西望》畫面截圖)
中年好聲音 吳大強 好精神!
好精神!(圖片來源:《東張西望》畫面截圖)
中年好聲音 吳大強 接受電話訪問。
接受電話訪問。(圖片來源:《東張西望》畫面截圖)

吳大強約半分鐘後恢復意識

當日活動結束後,據知吳大強在台邊接受訪問時,突然倒下並後腦着地,其半邊面亦因而插落台底,在場人士見狀隨即上前幫忙,在旁的曹敏寶亦被嚇得不知所措。據了解之後工作人員立即拎咗一幅布遮住吳大強,約半分鐘後,吳大強甦醒,恢復意識後示意沒事,工作人員亦隨即把他扶到後台休息,並立即召喚救護車將他送院。

中年好聲音 吳大強 《中年好聲音》一眾學員都有出席呢個活動。
中年好聲音》一眾學員都有出席呢個活動。(圖片來源:大會提供)
中年好聲音 吳大強 現場都好激動。
現場都好激動。(圖片來源:大會提供)
中年好聲音 吳大強 吸引好多人嚟。
吸引好多人嚟。(圖片來源:大會提供)
中年好聲音 吳大強說:「最想多謝一啲唔識我而去鼓勵我嘅人,係佢哋令到我有呢個Motivation,無論成績係點都好,當贏咗架喇。」
據知吳大強現場好有精神。(圖片來源:TVB提供)

出事前影片曝光 吳大強提大家要注意身體健康

在出事前,吳大強在台上與司儀互動的時候,表示:「最緊要注意身體,最緊要身體好你就會唱好歌。」另外司儀問到會否與兒子父子檔,他說:「我希望,如果有呢個機會我會豁出去嘅。」

中年好聲音 吳大強 TVB影到吳大強跌倒後的畫面。
TVB影到吳大強跌倒後的畫面。(圖片來源:TVB 娛樂新聞台)
中年好聲音 吳大強 意識清醒。
意識清醒。(圖片來源:TVB 娛樂新聞台)
中年好聲音 吳大強 工作人員睇下頭有冇事。
工作人員睇下頭有冇事。(圖片來源:TVB 娛樂新聞台)
中年好聲音 吳大強 吳大強現場表演時精神好好。
吳大強現場表演時精神好好。(圖片來源:大會提供)

吳大強出事一刻影片

中年好聲音 吳大強 仲同大家講要身體健康。
仲同大家講要身體健康。(圖片來源:YouTube)
中年好聲音 吳大強 有跳埋舞。
有跳埋舞。(圖片來源:YouTube)

出事前影片曝光

TVB外事部交代吳大強狀況 指送院後證實身體無礙

TVB外事部在5時50分向傳媒交代吳大強身體狀況,寫道:「吳大強今(7日)午出席《中年好聲音夢想成真演唱會》宣傳活動時暈倒,公司已即時召喚救護車送其往將軍澳醫院作詳細檢查,現已證實身體無礙。演唱會主辦單位TMG正調整其工作量及安排,在此期間騰出更多時間讓其好好休息。」

曾志偉曾希望吳大強與吳偉豪父子檔拍廣告

吳大強參加《中年好聲音》成為熱門,曾志偉早前受訪曾表示已有不少客戶想接洽吳大強邀請拍廣告,近日仲有傳Bill哥哥收到拍劇邀請,其兒子吳偉豪 就話聽過消息,佢仲話父子檔上陣完全冇問題,仲話如果演出父子以外嘅關係就會更加有趣,但「爭女」角色就似乎機會不大喇。

中年好聲音 吳大強
(圖片來源:TVB 娛樂新聞台)
中年好聲音 吳大強 吳大強 吳大強亦坦言其他選手都會使出渾身解數,自己亦當然會盡力而為
早前為決賽練習。(圖片來源:東張節目截圖)
中年好聲音 吳大強 中年好聲音 Bill哥哥吳大強個人單曲及合唱歌曲總觀看次數突破415萬
吳大強個人單曲及合唱歌曲總觀看次數突破415萬(圖片來源:TVB提供)

車婉婉曾為Bil哥哥身體狀況表擔心

其實早在總決賽後的訪問中,車婉婉已透露節目對吳大強體力是一項挑戰,車婉婉在分享感想時提到,直播綵排期間見Bill 哥哥身處寒冷的錄影廠長時間排練,已為其感到擔心,單是一場直播騷已如此,可想而知下周三場演唱會對71歲的老人家構成多大壓力。

中年好聲音 吳大強 中年好聲音紅白大戰 許文軒、車婉婉擔任主持。
(圖片來源:TVB提供)

撰文:東方新地圖片來源:TVB提供