五月大女兒識轉身 姚樂怡滾動

五月大女兒識轉身 姚樂怡滾動

最新娛聞

廣告

 

去年12月榮升媽咪嘅姚樂怡,眨吓眼女兒Gaibe(小雞髀)已五個多月大,樂怡不時抱抱女自拍,又po小雞髀瞓覺樣,相中可見小雞髀眼睫毛長長,非常可愛!樂怡留言:「聽說幼時剪眼睫毛,長大後會更濃密更長,是真的嗎?手震震未敢。」最近,佢又上載女兒瞓喺床上手腳印印相,樂怡滾動說:「小雞髀開始學轉身」。睇見女兒慢慢咁轉身,肯定係樂怡最窩心時刻!

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
姚樂怡