錢嘉樂 湯盈盈

五歲大女夠獨立 錢嘉樂 湯盈盈 貼身湊細女

最新娛聞

廣告

下個月就滿43歲的湯盈盈,一直想趕在45歲前為老公錢嘉樂追個慈姑,不過,本身要忙拍處境劇《愛・回家》,又要湊住兩個囡囡,已經忙到冇時停,追仔大計只好一拖再拖;幸好,剛滿5歲的大女凱晴Alyssa非常乖巧,除了是校內優異生,性格又夠獨立,唔使爸爸媽媽操心,令嘉樂盈盈可以放更多時間貼身湊細女,兼做足準備追多個。

日前,嘉樂一家四口,連同嘉樂父母三代同堂溫馨出巡,陪兩個囡囡去公園遊樂,只見嘉樂同盈盈全程緊張湊住兩歲細女凱琪,相比黐身的妹妹,五歲大女凱晴就相當獨立,見爸爸媽媽掛住擒入草叢同妹妹影相,更加會走開自己玩,唔會扭計同妹妹爭寵!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、湯盈盈IG

錢嘉樂 有女萬事足

52歲錢嘉樂同42歲湯盈盈結婚六年,先後誕下兩個得意囡囡,大女凱晴已經五歲,細女凱琪亦兩歲半,雖然16年復出拍處境劇《愛・回家》過戲癮,但盈盈仍將家庭放首位,乜都湊女行先。據知情者透露:「一路都有監製搵盈盈拍劇,但為咗照顧兩個囡囡,佢全部都推晒,前年復出拍《愛・回家》,盈盈都係想過吓戲癮,話晒拍處境劇時間穩定啲,佢可以多啲時間留喺屋企湊女,其實教兩個女功課,又要照顧佢哋飲食好辛苦,盈盈好珍惜同囡囡嘅親子時間,會同囡囡一齊整嘢食同做勞作,佢覺得小朋友嘅成長過程好重要,做媽咪一定要陪佢哋逐一體會,就算嘉樂工作再忙,盈盈都一定要老公盡量抽時間湊女,唔可以疏忽兩個女嘅成長。」

湯盈盈(@tong_ying_ying)分享的貼文 張貼

兩個女都係公主控,嘉樂盈盈在2018第一天,就陪兩個女兒入主題公園玩迎新年,嘉樂盈盈更戴上米妮及蝴蝶頭箍氹女,大女凱晴似足爹哋,細女凱琪就似媽咪。

湯盈盈(@tong_ying_ying)分享的貼文 張貼

因為兩個女最愛去主題公園玩,錢嘉樂湯盈盈陪女兒入住新酒店,難得嘉樂趕完電影埋尾,可以陪老婆湊女,盈盈開心喺IG留言:「很開心爸爸都有時間來!」

湯盈盈(@tong_ying_ying)分享的貼文 張貼

做公主慶生

今年三月大女凱晴五歲生日,盈盈專登安排在主題公園搞生日會,請齊好友幫囡囡慶生,更幫囡囡換上公主裙,一圓女兒的公主夢。

湯盈盈(@tong_ying_ying)分享的貼文 張貼

湯盈盈(@tong_ying_ying)分享的貼文 張貼

湯盈盈大女五歲生日 大搞公主派對

好姊妹周家蔚及大仔細仔、鍾麗淇與大囡細囡等好友也有出席,非常熱鬧。佢哋仲去咗「皇室庭園」,幫一班子女cosplay,化身成迪士尼公主同王子!

湯盈盈:非常愛你!

Alyssa扮睡公主,妹妹錢凱琪(Kassidy)則扮灰姑娘,周家蔚囝囝亦穿上王子衫。湯盈盈在社交平台上載照片,留言:「5歲生日快樂公主Alyssa ,5歲了,非常愛你!」

Alyssa揀扮睡公主,佢照鏡時特別開心,看來好滿意自己的造型呢!

錢嘉樂與湯盈盈婚後育有兩位千金,早前TVB在面書專頁恭喜湯盈盈佗第3胎,不過她已否認,稱是一場誤會。

 

 

 

鍾意嗲爸爸

錢嘉樂曾公開大讚老婆湯盈盈夠體貼細心,自己亦在老婆影響下,更懂珍惜關心家人。嘉樂讚盈盈不單緊張兩個女,又好關心他的爸爸媽媽,令他學識要珍惜家人!嘉樂話:「佢連菲傭姐姐都話要同對方多啲溝通,了解佢心態,我以為出糧就得,但佢就好在意人哋感受!」的而且確,湯盈盈成功令以往貪玩大唔透的嘉樂修心養性,自從兩個女兒出世後,嘉樂更加有女萬事足,不用工作就享受家庭生活。據好友透露:「自從兩個女出世之後,嘉樂變咗住家男,一收工就話要趕返屋企湊女,假期就一定family day,見親朋友又講湊女經,依家細女先得兩歲半,好鍾意嗲爸爸,嘉樂一見個女就已經冧爆。每次佢出埠做嘢,兩個女都要同佢FaceTime,嘉樂又點會唔冧吖!」

大女攞學業獎

出世至今,大女凱晴樣子同嘉樂成個餅印,原來連性格亦似足爸爸咁豪邁開朗,平日好少扭計,自從妹妹出世之後,凱晴亦愈來愈獨立。知情者謂:「盈盈要湊住兩個女其實都幾辛苦,好彩大女好乖好生性,好少會同妹妹爭寵,有時見爸爸媽媽緊張湊住妹妹,佢都會自己玩,細細個已經好獨立,玩完玩具又會自己收拾,上個學期喺學校攞埋學業獎,可以話係品學兼優,盈盈不知幾開心!」

湯盈盈(@tong_ying_ying)分享的貼文 張貼

推瘦身代言

六月就滿43歲,享受家庭生活又鍾意小朋友的盈盈,亦想盡快追多個,趕緊為錢家生個慈姑椗。據知情者透露:「盈盈好鍾意小朋友,已經有咗兩個囡囡,都想追個仔,成日同好姊妹周家蔚研究生仔秘方,又搵中醫調理,雖然嘉樂冇畀壓力佢,但自覺年紀都唔細,所以都有啲心急,之前有瘦身公司想搵佢減肥做代言人,盈盈都拒絕咗,唔想喺做代言期間唔可以懷孕,等生3胎,唔想再拖。」

陪兩女玩韆鞦

日前,終於完成手頭電影工作的嘉樂,亦爭取時間湊女親子樂,嘉樂先同大女凱晴及父母去寓所對面餐廳吃午餐,而當日要出席《愛・回家》宣傳的盈盈,做完活動即火速歸位,再一家四口連同老爺奶奶出動去賽西湖公園,陪兩個囡囡家庭樂,公園內有唔少遊樂設施,兩個囡囡不知玩得幾開心,盈盈樂樂陪著兩女玩韆鞦,話晒細女只得兩歲半,兩公婆特別緊張睇到實,怕佢唔小心跌倒,反而大女就好獨立自己玩,玩了一輪,見長髮披肩的大女流晒汗,盈盈又細心幫囡囡紮辮,玩了個多小時非常盡興,一家人又慢慢散步行返屋企。當嘉樂路過草叢,又開心抱住細女擒入草叢影相,盈盈即緊張負責揸機影父女合照,見爸爸媽媽掛住同妹妹影相,個性獨立的大女又自己行開玩,只見嘉樂完全被兩歲細女溶化,之後更畀細女騎埋膊馬,沿途行返屋企,慈父上身冧到爆!

約瑩瑩母子睇Peppa Pig

早前姚瑩瑩帶住6歲囝囝Evan同湯盈盈三母女一齊去欣賞人氣卡通《Peppa Pig Live! Peppa Pig’s Celebration》舞台劇嘅亞洲巡演香港站,怕醜仔Evan影相時都好緊張,相反媽咪姚瑩瑩好享受同囝囝親子樂,全程笑到四萬咁口,睇嚟仲興奮過囝囝咁喎!

雖然影相時都怕怕醜醜咁,但難得有機會同Peppa Pig合照,6歲嘅Evan都有輕輕咁伸出手仔,捉住Peppa Pig大手一齊留影,好有紀念價值!

TVB爆再懷孕湯盈盈否認陀第三胎

上星期,TVB的Facebook臉書專頁上載了盈盈同4歲大女Alyssa去做親子手作嘅短片,標題寫上【恭喜湯盈盈 再度懷孕!】,內文又打咗句「恭喜盈盈又有喜啊!」,不過之後這標題好快被刪掉,但就保留咗「大家姐嘅囡囡Alyssa(錢凱晴)同Kassidy(錢凱琪)應該都好期待有其他兄弟姊妹喇」,個個都以為盈盈有咗,但未夠3個月未能公佈喜訊!但當事人之後澄清唔係有咗,話只係佢哋搞錯咗!

湊女親力親為

現年已42歲的盈盈,平時親力親為照顧兩個女,再陀B體能上絕對應付得到,不過生仔唔係話中就中,所以年中已開始調理好身體與作息時間,希望半年內會懷孕成功,所以好姊妹鍾麗淇生日開Party,盈盈未見出席。而錢嘉樂最近完成在台灣拍攝的古惑仔電影《黃金兄弟》,亦留港休息配合造人大計。

送樓最實際

盈盈負責生B,錢嘉樂就負責搵奶粉錢,近年在電影圈甚為吃得開的他,中、港、台周圍飛拍電影,又與鄭伊健、陳小春等巡迴各地開古惑仔演唱會,對於盈盈勞心勞力照顧兩個女與頭家,錢嘉樂心存感激,仲用行動來證明,「畀獎金!數百萬當係碎銀!」的錢嘉樂早年以1,280萬買入北角寶馬山豐林閣一個七百幾呎的單位,最近又花過千萬入市,買了一個港島半山單位給愛妻盈盈當獎勵。

知情者透露:「盈盈好神秘,只係話好開始老公送咗贈樓畀佢,唔肯講喺邊度,只係知位於港島區半山,價錢亦係天價,佢話地方大過依家住嗰度好多,買定都啱喇,因為生埋第三胎一家五口,仲有最少兩個工人,一屋咁多人真係要四、五間房先夠住。」錢嘉樂錫老婆就係人都知,口甜舌滑的他,識得送樓最實際,氹得盈盈心花怒放,願意放棄幕前事業做其湊仔婆。

事實上,盈盈生完細女都無刻意修身,是因為她有意在年內生第三胎,所以想生完封肚一次過回復美好身段。而根據過往兩胎的紀錄,盈盈每次陀B都變重量級孕婦,因為媽媽好吸收,所以有咗唔夠三個月已露餡,而鬼妹仔性格的盈盈,對所有大肚婆禁忌都百無禁忌,所以陀仔陀得特別輕鬆。

上年11月10日,盈盈下午3點與細女凱琪離開寶馬山寓所,到北角上興趣班,雖然有外傭同行,但2歲的凱琪非常黐媽咪,經常纏著盈盈要抱抱,面對可愛的囡囡出嗲功盈盈亦難以招架。當日所見,盈盈黑色背心加leggings,外穿鬆身恤衫,身形豐滿的她孕味都幾濃,唔講仲以為有喜。

坦言期待第三胎

去年11月12日晚上,湯盈盈一家四口出席親友在北角酒店舉行的婚宴,見記者在場採訪,錢嘉樂先單拖走出門口接受訪問,對於有指將會迎接第三胎,錢嘉樂話想等女兒大一點才追多個,後來盈盈亦加入訪問,兩公婆十指緊扣愈講愈興奮,錢嘉樂更鮮有地大講與囡囡的生活點滴及教育方向,還向記者投訴兩個女在家以全英文對話,玩死英文唔好的錢嘉樂。

湯盈盈:生第三個就退出!

這時記者再問盈盈是否想停工生多個?她望住錢嘉樂甜笑直認好想,又揚言生第三個就會退出幕前,而錢嘉樂亦指太太鍾意熱鬧,表示贊成老婆退下火線照顧小朋友。當問錢嘉樂是否買樓獎妻,他與盈盈即時對望狂笑齊聲說:「係買咗!不過地點就唔講得你知,再搬都係為咗啲女。」

為女減產

家有一對寶貝女,為照顧囡囡,盈盈近年只拍處境劇《愛‧回家》系列,貪其時間穩定又唔困身,每日收工回家仍可以跟女兒說故事,真的很著重親子關係。

為女轉性

從前浪子性格的錢嘉樂,今時今日已變成不折不扣的Family Man,錢嘉樂經常在外工作,試過兩個月冇見過女兒,所以一返港就爭取時間湊女,兩個女都很冧爸爸,經常攬攬錫錫說「爸爸I love you」、「Miss you」,前世情人打孖上,徹底令浪子錢嘉樂變廿四孝爸爸。

雖然暫時未有好消息公布,但盈盈嘉樂早前接受本刊專訪都話好想要第三胎,希望佢哋早日如願啦!

有片睇:


將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!