阿儀

阿儀遭網民人身攻擊質疑智商 Band 1出身唔啞忍 爆粗回應:「你去X街啦」

最新娛聞

廣告

有「亞視一姐」之稱的薛影儀(阿儀)新歌《一加一等於阿儀》在上架短短一個月已經吸引過百萬點擊率,被封為洗腦神曲。不過早前就有網民就留言對阿儀人身攻擊,質疑其智商,搞到Band 1名校出身嘅阿儀都唔啞忍,爆粗回應:「你去X街啦」。

阿儀開見面會遭人身攻擊 爆粗回應:「你去X街啦」

「亞視一姐」阿儀於清明節所推出的首支個人單曲《一加一等於阿儀》成績理想,阿儀就繼續食住個勢,準備在父親節推出新歌之餘,又於今日(5月21日)舉辦粉絲見面會。

亞視一姐 阿儀 阿儀 早前阿儀於IG宣傳粉絲見面會,卻遭網民留言人身攻擊!
早前阿儀於IG宣傳粉絲見面會,卻遭網民留言人身攻擊!(圖片來源:IG@ching_yee0205)

阿儀Fans見面會吸近百Fans撐場!

而今天阿儀的Fans見面會中盛裝打扮,她穿上了藍色公主裙現身,現場更有近百粉絲,有粉絲問到想與那個歌手合作,經理人林寶玉在旁跟阿儀說:「知唔知邊個姜濤」,阿儀笑言:「吓?嗰個𡃁仔?」阿儀表明知道粉絲想她與姜濤合作一事。另外現場也設有限量紀念品,由80元至250元等。

亞視一姐 阿儀 阿儀今日好靚。
阿儀今日好靚。(圖片來源:東方新地)
亞視一姐 阿儀 同Fans一齊跳舞。
同Fans一齊跳舞。(圖片來源:東方新地)
亞視一姐 阿儀 買紀念品。
買紀念品。(圖片來源:東方新地)
亞視一姐 阿儀 有好多紀念品。
有好多紀念品。(圖片來源:東方新地)

阿儀開見面會遭人身攻擊 爆粗回應:「你去X街啦」

不過有網民在社交平台留言對阿儀作出人身攻擊,指阿儀講嘢唔經大腦,質疑其智商:「其實你應該去返庇護工場工作,你根本智商有問題,我行我素都唔會好似你咁,你話你d fans話你似譚嘉怡,請問你d fans係咪同你一個工場認識,你咁樣講出黎唔係你自己都覺得靚過譚嘉怡,好心你講嘢用下個大腦啦!」網民鬧得咁狠,但阿儀都唔係嘢少,即刻留言爆粗回應:「你去X街啦」。

亞視一姐 阿儀 阿儀
(圖片來源:網民留言截圖)
亞視一姐 阿儀 阿儀
(圖片來源:網民留言截圖)
亞視一姐 阿儀 阿儀
(圖片來源:網民留言截圖)

Band 1名校出身 同余詠珊為校友

眼看阿儀被網民人身攻擊,其他網民都紛紛留言為阿儀發聲:「阿儀間中學係元朗區內排第1,連天水圍全區都爭相誇區去讀。」、「唔好蝦阿儀,佢有佢風格」、「佢同學都係社會上層, 維基百科有AR儀中學的校友名字及公職」。

據指阿儀2002年畢業於新界鄉議局元朗區中學,該中學為元朗一間Band 1官立英文中學。校友的確與網民說講有唔少於官商界發展,連香港有線娛樂有限公司總經理余詠珊、電影編劇陳文強和演員陳錦鴻等人都係阿儀校友。

亞視一姐 阿儀 阿儀
(圖片來源:網民留言截圖)
亞視一姐 阿儀 阿儀
(圖片來源:網民留言截圖)
亞視一姐 阿儀 阿儀 連香港有線娛樂有限公司總經理余詠珊都係校友
連香港有線娛樂有限公司總經理余詠珊都係校友(圖片來源:新傳媒資料庫)
亞視一姐 阿儀 阿儀 陳錦鴻
(圖片來源:《新上海灘》劇照)

新歌上架一個月破百萬 被封為「洗腦神曲」

阿儀新歌《一加一等於阿儀》MV於清明節上架。阿儀新歌一出即被指是「洗腦歌」,歌詞及舞蹈動作均非常易記,令網民留下深刻印象,MV上架一個月就已經破百萬,成績非常好。MV裡面見到阿儀喪換造型,網民都睇到洗版表示好鬼震撼:「阿儀 啲衫好靚,係咪係元朗街市買?」 、「好大膽有粗口歌詞!會唔會同LMF合作架?」、 「丫儀仲靚過Jisoo 」 、「第一眼仲以為collar出新歌!」

亞視一姐 阿儀 阿儀 阿儀推出的新歌《一加一等於阿儀》短短上架一個月就破百萬點擊率。
阿儀推出的新歌《一加一等於阿儀》短短上架一個月就破百萬點擊率。(圖片來源:IG@ching_yee0205)
亞視一姐 阿儀 阿儀新歌|「亞視一姐」薛影儀清明節推出處女單 網民:造型多過黃心穎,啲衫靚過COLLAR
網民:造型多過黃心穎,啲衫靚過COLLAR(圖片來源:FB@Connie Lam 林寶玉)

富貴戴15萬勞力士IG拍片狂賀

早前為了慶祝MV點擊數破70萬的佳績,阿儀特登穿上粉紅色少女心爆發的連身裙拍片謝票慶祝,其中追值得注目的是阿儀今次的化妝師Eden在IG上公開了幕後花絮,可見阿儀一個「埃及妖后Style」髮型,再配上一條綠色連色裙以及黃色外套,幾咁Sharp醒。不過最令人聚焦的便是阿儀右月所佩戴的手錶。該腕錶為Rolex勞力士出品的Submariner潛水錶。

亞視一姐 阿儀 阿儀 套衫成為了阿儀的指定穿搭!
套衫成為了阿儀的指定穿搭!(圖片來源:IG@ching_yee0205)
亞視一姐 阿儀 阿儀 「埃及妖后Style」髮型!
「埃及妖后Style」髮型!(圖片來源:IG@eden_eldenmakeover)
亞視一姐 阿儀 阿儀 右手戴住「綠水鬼」
右手戴住「綠水鬼」(圖片來源:IG@eden_eldenmakeover)

炒價近15萬!

由照片可見,相信該錶是Submariner的綠圈錶款,亦是外界常稱為「綠水鬼」的長青錶款。而該手錶在Rolex當中一直都是熱賣款式,對比另一隻「綠綠」錶面的Submariner,呢隻「綠水鬼」目前炒價坐落於14萬至15萬左右。

亞視一姐 阿儀 阿儀
(圖片來源:ROLEX)

非由佢所擁有?!

但是值得留意的是,阿儀平日的衣著都較為簡單樸素,鮮少會見到有名牌出現在阿儀身上,就連出鏡率極高的Longchamp手袋都係由賴主席(亞視前執董)所贈送。相信呢隻「綠水鬼」很大機會只是拍攝道具,而並非由阿儀自己所擁有。

亞視一姐 阿儀 阿儀
(圖片來源:IG@eden_eldenmakeover)
亞視一姐 阿儀 阿儀 連出席活動都戴住
連出席活動都戴住(圖片來源:IG@eden_eldenmakeover)

薛影儀首支個人單曲《一加一等於阿儀》MV

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:IG@ching_yee0205、Youtube@AMM 亞洲心動娛樂 Hong Kong、IG@eden_eldenmakeover、ROLEX、網民留言截圖、新傳媒資料庫