何沛珈

請1日假去旅行|何沛珈李芷晴泳衣騷「胸猛」上圍 扮埋學生妹派福利

最新娛聞

廣告

無綫旅遊資訊節目《請1日假去旅行》,本周播出的是「曼谷篇」,由《香港小姐再競選》分別獲得冠軍及亞軍的何沛珈(Roxanne)及李芷晴(Stephanie)擔任主持。兩女為了這次旅程獻出多個第一次,包括最怕畀人摸的李芷晴,更會獻出人生首次 Spa。

曼谷天氣熱辣辣,何沛珈和李芷晴齊齊換上泳裝,於酒店的泳池沐浴陽光,兩位女神大晒「胸猛」上圍,更換埋校服扮學生妹,畫面養眼!

何沛珈 李芷晴 節目由《香港小姐再競選》獲得冠軍及亞軍的何沛珈Roxanne)及李芷晴Stephanie)擔任主持。
節目由《香港小姐再競選》獲得冠軍及亞軍的何沛珈(Roxanne)及李芷晴(Stephanie)擔任主持。(圖片來源:TVB提供)
何沛珈 李芷晴 李芷晴Stephanie)著泰國服裝。
李芷晴(Stephanie)著泰國服裝。(圖片來源:TVB提供)

請1日假去旅行|何沛珈李芷晴 喪換泳衣騷「胸猛」上圍 換埋校服扮學生妹

李芷晴、何沛珈受訪時透露今次準備了 5 套泳衣,李芷晴笑言拍泳裝畫面有點擔心:「因為最後一日先拍泳裝,而泰國啲嘢食實在太好味,真係忍唔到口, 所以都驚會有肚腩仔!」何沛珈則事前做足準備:「最擔心嘅嘢就係過年之後食多咗,去之前嘅一個星期就戒口食清啲同埋做運動,仲帶埋跑步套裝諗住有時間就跑吓步去水腫,不過因為拍攝行程緊湊,所以都完全冇時間去跑步,但係其實每日行咁多路都已經好足夠。」何沛珈又分享去水腫貼士:「就係着泳衣之前浸一浸浴!」除了泳裝,兩人的校服 Look 亦勁 Pure 勁 True,期待指數爆燈。

何沛珈 李芷晴 兩女扮學生妹。
兩女扮學生妹。(圖片來源:TVB提供)

請1日假去旅行|李芷晴直指份人好怕痛

提到人生首次做Spa,李芷晴言最怕被唧及怕痛:「以前細個都有跟屋企人試過揼骨,但就係咁喺度笑,笑到停唔到,最後畀媽媽嫌嘈趕走咗。今次做Spa係比較溫柔啲,比我想像中舒服好多,開頭掂我時有少少尷尬,但因為太舒服,慢慢都享受咗。」自稱是「骨精」的何沛珈則首次體驗泰式Spa,她說:「曼谷嘅Spa啲環境同埋性價比喺香港好難搵到,嗰度嘅地方勁大、裝修超靚。」

何沛珈 李芷晴 自稱是「骨精」的何沛珈則首次體驗泰式Spa。
自稱是「骨精」的何沛珈則首次體驗泰式Spa。(圖片來源:TVB提供)
何沛珈 李芷晴 李芷晴言最怕被唧及怕痛。
李芷晴言最怕被唧及怕痛。(圖片來源:TVB提供)
何沛珈 李芷晴 兩女大嘆Spa。
兩女大嘆Spa。(圖片來源:TVB提供)

請1日假去旅行|節目教埋你拎假旅行 非單純旅遊咁簡單

今次無綫有意思,為讓「久別重遊」嘅港人們付出最少的假期, 得到最大旅遊回報,節目會為「分秒必爭」嘅香港觀眾提供如何只需係請一日假情況下,玩盡日本、泰國及韓國等港人最愛旅遊熱點,除了提供最新好玩好食實用資訊外,仲會幫大家編埋最高 CP 值行程兼車程!

何沛珈 請一日假去旅行 猛男包圍 節目仲會教大家拎假!
節目仲會教大家拎假!(圖片來源:TVB提供)
何沛珈 請一日假去旅行 猛男包圍 影到好有仙氣。
影到好有仙氣。(圖片來源:IG@ step_bystep)

請1日假去旅行|李芷晴俾女裝猛男包圍 直指招架不住

起飛當日撞正李芷晴 2 月 6 日正日生日,為幫好友兼好拍檔炮製驚喜,何沛珈事前做足資料搜集,並在製作組協助下鎖定位於曼谷的猛男海鮮餐廳為李芷晴慶生,該餐廳最馳名的,是駐店猛男會以女性裝扮在客人面前勁歌熱舞,合照打卡無任歡迎。

現場一眾穿著女性睡衣的猛男,不但向李芷晴大唱生日歌,更拉晒 Banner 兼手持花炮!李芷晴受寵若驚指:「今日經歷咗暫時係人生最瘋狂嘅生日,超級驚喜,笑到見牙唔見眼。」之後受訪時更坦言害羞:「真係好驚喜,我當日淨係知道要去夜市拍攝,完全冇諗過大家會為我準備咁多嘢,好多謝大家。對住一班咁性感嘅猛男都有啲招架不住,好怕醜。」

請一日假去旅行 猛男包圍 何沛珈做足資料搜集,鎖定在位於曼谷的猛男海鮮餐廳為李芷晴慶生。
何沛珈做足資料搜集,鎖定在位於曼谷的猛男海鮮餐廳為李芷晴慶生。(圖片來源:TVB提供)
何沛珈 請一日假去旅行 猛男包圍 開心吹蛋糕!
開心吹蛋糕!(圖片來源:TVB提供)
何沛珈 請一日假去旅行 猛男包圍 李芷晴直指招架不住!
李芷晴直指招架不住!(圖片來源:TVB提供)

兩女臨飛先學泰文 何沛珈曬蛇腰歎港人最愛「肥妹水」

兩位主持今次落足力,為咗一口氣玩盡泰國最新最潮最啱打卡旅遊熱點,二女行程相當緊密,仲帶定泳衣準備隨時落水暢泳;尋日(7日) 何沛珈便在IG Story 上載疑似歎 Spa 自拍照,感覺寫意。搞笑又為食的二人,一到泰國即飛奔前往品嚐泰國馳名手搖飲品,仲爭取臨上機前最後衝刺瘋狂惡補泰文,相當搞笑。

何沛珈 請一日假去旅行 猛男包圍 兩人爭取臨上機前最後衝刺瘋狂惡補泰文
兩人爭取臨上機前最後衝刺瘋狂惡補泰文(圖片來源:TVB提供)
何沛珈 請一日假去旅行 猛男包圍 兩人勁有默契!
兩人勁有默契!(圖片來源:IG@hpgroxanne)
何沛珈 請一日假去旅行 猛男包圍 第二日仲派福利。
李芷晴第二日仲派福利。(圖片來源:IG@step_bystep)
何沛珈 請一日假去旅行 猛男包圍 李芷晴不時在社交網貼出泳衣照,向粉絲大派福利。
李芷晴平時會係社交網貼出泳衣照,向粉絲大派福利。(圖片來源:IG@step_bystep)
何沛珈 請一日假去旅行 猛男包圍 李芷晴畢業自中大藝術系,她曾透露在入行初期,曾同時教畫畫來維持收入。
李芷晴皮膚夠白!(圖片來源:IG@step_bystep)
何沛珈 請一日假去旅行 猛男包圍 李芷晴笑言將來希望可以畀大家見到她更多不同的面貌。
李芷晴都熱愛運動!(圖片來源:IG@step_bystep)

請1日假去旅行|兩女合作後默契倍增

講到與李芷晴合作,何沛珈坦言感到十分舒服和合拍,她說:「我哋一齊經歷過比賽,所以雙方都好了解大家,我哋嘅性格係一凹一凸可以互補,成件事出嚟都好閨密,希望觀眾都鍾意我哋呢個組合,亦都想呢對姊妹花可以拍多啲旅遊節目。」李芷晴則透露和何沛珈每晚都會敷住面膜傾偈,經過今趟旅程兩人的感情和默契都提升不少。

何沛珈 李芷晴 經過今次合作後,兩女默契大增!
經過今次合作後,兩女默契大增!(圖片來源:TVB提供)
何沛珈 李芷晴
(圖片來源:TVB提供)

請1日假去旅行 丨何沛珈、李芷晴 開啟曼谷熱辣之旅!

三日兩夜假期可以去邊度玩?不如去泰國提前感受清涼夏日喇!何沛珈、李芷晴 請1日假飛去曼谷,換上熱辣泳裝盡情戲水!食盡各式「泰好味」,仲有猛男貼身熱舞助興?!

3月16日星期四、3月17日星期五晚10點半,翡翠台播出《 請1日假去旅行 》曼谷篇,放送新鮮實用玩樂攻略,千祈唔好錯過喇!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:TVB提供資料或影片來源:TVB提供