何超蓮

何超蓮巴黎街頭晒白滑長腿 展現最狂野一面!

最新娛聞

廣告

賭王千金何超蓮最近暫時放低間鋪,飛到巴黎睇時裝騷!可能難得趁機會放自己一個短假,超蓮就不停喺個人社交網狂晒靚相洗版,不過今次超蓮就換上狂野率性的街頭look,令人耳目一新!

撰文:東方新地|圖片:Instagram

何超蓮巴黎街頭晒白滑長腿

超蓮又靚又叻女,平時除咗會參與公益活動,又有自己生意要打理。近日,佢飛到巴黎睇時裝騷,心情愉快的超蓮亦同時上載多張喺巴黎街頭影的靚相同大家分享!見佢一頭曲髮,着上白色露膊衛衣、淺藍色牛仔短褲同黑色半筒鞋,晒出一對白滑長腿,造型極之狂野!

何超蓮展現狂野一面

超蓮見到街邊塗鴉,都忍唔住模特兒上身,不斷擺出唔同甫士,個樣夠chok之餘,仍不失性感美!有網友就大讚超蓮今次呢個造型勁好睇!睇嚟大家都好鍾意超蓮狂野性感look!

超蓮更嚟個近鏡頭髮亂了,並留言:「mood」,唔少人都對呢張率性而為的相有讚冇彈,認真人靚點擺甫士都靚過人!

View this post on Instagram

Mood

A post shared by Laurinda Ho 何超蓮 (@laurinda_ho) on

何超蓮 人靚心善

日前佢又現身銅鑼灣為名下慈善基金籌款同義賣,呢頭做完善事為弱勢社群籌完款,嗰頭又撲咗去灣仔自己間面店落手落腳睇住盤生意。真正千金小姐忙做慈事忙自己頭生意,事實咪就係仲邊有時間打咭呢?

本來已經靚到360度無死角,見佢喺街頭同負責宣傳的丁子高傾談,專注起上嚟超蓮又有另一番美態。

唔好以為有錢女搞生意就係玩玩吓,超蓮為自己檔牛肉面生意不知落咗幾多心血,呢日做完善事又撲咗去面店幫手。

超蓮話過依家專注事業,邊行邊講電話相信都係傾公事﹗

何超蓮 愛上滑水

夏日炎炎,最佳的消暑活動當然係水上活動,出晒名樣靚身材正的賭王何鴻燊三房千金何超蓮愛上出海滑水,不時都會喺社交網站上載靚相同短片同大家開心Share,早前順道派福利益網民,拉低密實防曬衣胸前的拉鏈,豐滿身材呼之欲出!雖然超蓮次次都身穿密實防曬衣,拉低密實防曬衣胸前的拉鏈,豐滿身材呼之欲出!不過有白滑美腿睇都好過冇啦!

拉開拉鏈晒誘人身材

不過男士們最期待的畫面出現了!今日超蓮喺IG Story分享同兩位女性朋友滑水的片段,雖然都係身穿防曬衣,不過「阻頭阻勢」的拉鏈竟然被拉下,超蓮的誘人身段呼之欲出,高炒角度拍攝真係睇到對眼發晒光!

再出賣一下兩位靚女朋友~

同場加映:

何超蓮久違三點式再現

何超蓮貴為何家最索千金,有錢有靚樣有身材,一舉一動都備受關注,尤其是網民都勁期待佢會喺網上派福利照!早前超蓮喺IG為護膚品牌LaMer宣傳新產品,以及宣揚保護海洋的訊息,久違的三點式再現人前,相中見到超蓮側身輕撥秀髮,雪白玉背表露無遺,睇唔到正面都一樣超索!難怪留言的明星及網民們都大讚佢係女神,仲話流晒鼻血~

何超蓮開麵店 做人肉廣告牌

何家最靚千金不時返自己投資開設嘅牛肉麵店巡視業務,呢日見佢喺銅鑼灣鬧市左穿右插,再上保母車去第二站嘅上環信德中心,由專人接落車、行VIP通道、上到直升機,都係一個電話加銀包,全身嘅重點裝束係上身嘅自家麵店員工Tee,睇得出超蓮幾咁事業心重,為自己創業嘅麵店全天候為麵店宣傳,自己做埋人肉廣告牌點都好過花多多錢廣告費,超蓮印證畀大家知何謂有樣有身材兼而有智慧!

無論考會計師牌、入主家族生意、澳洲開酒店定讀碩士進修,何家千金超蓮樣樣都專心又瞓身,最新個人企劃開牛肉麵店,又係日日落鋪頭幫手、去到邊都著住件鋪頭tee做人肉廣告牌。真正富貴係超蓮呢種,出轉門淨係帶手機同銀包,使乜用H字頭包包去證明身價!

27歲超蓮青春無敵,麵店Tee加條牛仔熱褲,一對又白又長大腿勁吸睛!超蓮坐保母車都揀坐喺司機位旁,毫無架子!

千金專車駛到上環信德中心,貴為賭王女,自然有專人守候接待行VIP通道去搭直升機。

早前超蓮出席活動時,也是穿上自家麵店嘅黑色員工tee,佢解釋剛從麵店打點一下趕來活動,之後又要再返店,為自家麵店瞓晒身!

一件頭 一樣索

事業心重的超蓮,都冇忘記班好姊妹,五月時超蓮27歲生日,在淺水灣包了一家露天酒吧開泳衣party,相中見到超蓮同幾位姊妹都著上同款泳衣,雖然就係一件頭,不過都輕露事業線,盡騷線條,索呀!水著派對靚相中,仲見到一大班靚女迫喺大木桶中,非常熱鬧!

同陽光玩遊戲

超蓮樣靚身材正,雖然貴為名門之後,不過佢就毫不吝嗇美好身材,之前去同陽光玩遊戲,都有靚靚泳衣照睇~

去年五月出「股」惑

去年超蓮同幾位姊妹到泰國布吉旅行,激罕地上載身穿黑色三點式泳衣的靚相,世界級美股極吸睛!不久後超蓮的同行好友上載眾人享受陽光與海灘的索爆泳裝照,自拍照中可見超蓮甜笑望住鏡頭,黑色比堅尼將其豐滿上圍表露無遺,酥胸半露,皮膚白滑,真係噴晒鼻血!

驚艷全場

超蓮每次展示性感一面,勢必成為全場、甚至全個網絡的焦點,當年佢呢套大Deep V晚裝堪稱經典!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!