東東 全民造星4

《全民造星4》東東21歲模界求突破露南北半球 拒做歌手!

最新娛聞
東東(郭東彩)年僅21歲,去年參加《全民造星4》前是一名模特兒,經過多輪訓練,東東對跳唱無興趣亦無意做歌手,最後30強止步,但人氣大旺,IG粉絲數激增三倍,日前東東為品牌拍廣告照,超級性感露南北半球,震撼眼球!

東東 中門大開 Winka激讚:好CRAZY

東東參賽時已有港版Black Pink成員Lisa之稱,日前她在IG上載了多張靚相,相中的她中門大開兼漏奶露南北半球,火速吸like,COLLAR成員Winka(陳泳伽)亦有留言大讚:「好CRAZY啊!」隊長阿Gao(沈貞巧)和成員Ivy(蘇雅琳)亦有以emoji表達支持,東東亦逐一回覆她們。

東東 東東拒行跳唱路,繼續做KB旗下Model,仲唔介意性感大解放,非常吸睛。
東東拒行跳唱路做歌手,選擇在其星級經理人KB旗下繼續做Model,拍廣告照,性感無底線,非常吸睛。(圖片來源:IG@jazzicabbx)
東東 東東曾經話自己唱歌跳舞都無咩天份,經過《造星4》的3個月排練,更令她清楚自己嘅路並唔係女團。
東東話自己唱歌跳舞都無咩天份,經過《造星4》的3個月排練,更令她清楚自己唔適合做女團及歌手。(圖片來源:IG@jazzicabbx)
東東 Winka、阿Gao和Ivy都有分別在東東的靚相下留言。
Winka、阿Gao和Ivy都有分別在東東的靚相下留言。(圖片來源:IG@jazzicabbx)

《全民造星4》隊友大讚太性感

與東東同是《造星4》參賽者的Alice(許寶恆)、Carina(李晞彤)、蘇菲(陳莉詩)等都有留言,Alice表示:「喂!太性感啦!」而Carina就話:「大癲……聽日一定(生)眼挑針。」蘇菲亦流晒口水咁話:「唔准咁正!」

東東 今次可算是東東入行以來最性感一次拍攝。
今次可算是東東入行以來最性感一次拍攝。(圖片來源:IG@jazzicabbx)
東東 Alice指東東太性感,暐翹就留言話:「野~」
Alice指東東太性感,暐翹就留言話:「野~」(圖片來源:IG@jazzicabbx)
東東 Ada仔、蘇菲同Alina亦有分別留言,Alina仲大叫「Love it!!!」
Ada仔、蘇菲同Alina亦有分別留言,Alina仲大叫「Love it!!!」(圖片來源:IG@jazzicabbx)
東東 陳祖、Ash就以emoji留言。
陳祖、Ash就以emoji留言。(圖片來源:IG@jazzicabbx)
東東 Carina、燒賣、Liu哥都有分別留言,Liu哥更話畀東東嚇親!
Carina、燒賣、Liu哥都有分別留言,Liu哥更話畀東東嚇親!(圖片來源:IG@jazzicabbx)

東東被男友出賣趣怪食相

除了靚相外,東東被男友焯嵐出賣,在其IG大晒男友視角的現實版「醜照」,相中東東正咬住一大啖炸雞,嘴巴張開,加上用魚眼鏡拍攝,令東東顯得頭大身仔,十分趣怪,但胸前卻意外洩出更多春光,獲網友大讚自然又性感。

東東 東東慘被男友出賣食相。
東東慘被男友出賣食相,不過大家焦點都落在其胸前。(圖片來源:IG@cheuklaamchan_)
東東 東東和其男友焯嵐是一對滑板情侶。
東東和男友焯嵐是一對滑板情侶。(圖片來源:IG@cheuklaamchan_)

東東曾被余迪偉炮轟唱得唔夠好

東東在參加《全民造星4》時,曾被評判余迪偉批評唱得實在唔夠好,余迪偉當時更直言:「聽唔到你唱乜!」又直指東東與馬欣、方方身為表演中的主角,唱功影響整體表現,連花姐喺後台都指評論好合理,最後這場30進25強的比賽中,B組落敗,東東即時被淘汰。

東東 B 組的表演亦很有舞台效果。
B 組的表演很有舞台劇效果。(圖片來源:《全民造星4》截圖)
東東 全民造星4|余迪偉獲封最佳評判 唔只對參賽者Mean得有理 連同伴都唔放過
呢場最後B組落敗,東東被淘汰。(圖片來源:《全民造星4》截圖)

東東被淘汰後講真心話:其實我本身都唔係好鍾意唱歌跳舞

其實東東在參加比賽之前對唱歌跳舞完全沒有概念,任職美甲師的她同為鼓佬KB新公司THE BADDIES FACTORY旗下模特兒,曾為KB拍過「情義兩難全之玩X爆屯門」系列影片,早前亦透露過是老闆幫她報名參賽的。不過進步神速的她深受節目組和網民歡迎,被淘汰後她發表感想:

「其實我本身都唔係好鍾意唱歌跳舞,不過呢個節目好好玩,我覺得唔似參加緊比賽,識到一班好好嘅朋友同好好嘅導師,冇諗過會行到嚟呢個地步,好多謝大家,好多謝所有B組、A組一齊努力嘅人,好開心,好多謝,我真係學到好多嘢!」

東東仍然要繼續之後的比賽。
雖然在第四輪淘汰賽中成為第一個犧牲者,但東東仍被網民大讚進步神速。(圖片來源:《全民造星4》截圖)

重溫東東被淘汰的演出:

東東 郭東彩 被封滑板女神

被指樣貌激似BLACK PINK成員Lisa的東東參加《造星4》,KB亦有「曲線」幫口說:「希望花姐有機會幫我報仇!留佢喺度折磨吓佢!呢個係最好懲罰!」

開了一間個人美甲店的東東Jazzica),是鼓佬KB新公司THE BADDIES FACTORY旗下模特兒,與焯嵐是一對滑板情侶,曾為KB拍過「情義兩難全之玩X爆屯門」系列影片。
KB愛將東東本身擁有高人氣,在網上有大批支持者,有網友更封東東做「翻版徐子珊」。(圖片來源:ViuTV)
東東外形贏晒。
東東被指貌似韓國女團Black Pink成員Lisa,外形贏晒。(圖片來源:《全民造星4》截圖)
東東 Black Pink成員Lisa。
Black Pink成員Lisa。(圖片來源:Black Pink IG)

東東參加《造星4》人氣倍升

東東一直都不乏人氣,其個人IG本身已有超過2萬名Followers,參加《造星4》後,更倍增至現在有6萬多名Followers。可惜東東亦正如她在海選時所講,無論唱歌跳舞都並不擅長,到首輪比賽,除咗「有進步」已經沒有其它可以評論,勝在外形無得輸。

東東曾是一位Beatboxer,又曾擔任過樂隊Zpecial歌曲《深夜告別練習》MV女主角,IG現已有超過2.7萬個Followers。
東東曾是一位Beatboxer,又曾擔任過樂隊Zpecial歌曲《深夜告別練習》MV女主角。(圖片來源:IG@jazzicabbx)
東東與焯嵐是一對滑板情侶。
東東與焯嵐是一對滑板情侶。(圖片來源:IG@jazzicabbx)
東東曾在社交網透露參賽原因是個意外,她說:「有一日醉醉哋,KB條友叫我參加當玩吓攞吓經驗!我口快快話OK,點知佢就真係幫我報咗名!」
東東曾在社交網透露參賽原因是個意外,她說:「有一日醉醉哋,KB條友叫我參加當玩吓攞吓經驗!我口快快話OK,點知佢就真係幫我報咗名!」(圖片來源:IG@jazzicabbx)
東東 東東不時爆粗,被網民大讚有真性情。
東東在社交網上不時爆粗,被網民大讚有真性情。(圖片來源:IG@jazzicabbx)
東東 敢言的東東曾在IG限時動態中直指連登網民「淨係識睇啲女有冇身材,大唔大波、靚唔靚,無營養可言」。
敢言的東東曾在IG限時動態中直指連登網民「淨係識睇啲女有冇身材,大唔大波、靚唔靚,無營養可言」。(圖片來源:IG@jazzicabbx)
東東 參加《造星4》令東東人氣急升,個人IG現時已有超過6萬名Followers。
參加《造星4》令東東人氣急升,個人IG現時已有超過6萬名Followers。(圖片來源:IG@jazzicabbx)

東東近日有什麼突破?

東東參加《全民造星4》前是一名模特兒,東東亦曾表明對跳唱無興趣亦無意做歌手,近日以模特兒身分為品牌拍了一輯性感漏奶廣告照⋯⋯詳情請看

東東男友是何人?

東東參加《全民造星4》時已是廣為人知的滑板女神,與男友焯嵐是一對滑板情侶⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@jazzicabbx資料或影片來源:ViuTV