全民造星5

全民造星5|MV出爐又係唱《前傳》焦點參賽者起底!

最新娛聞

廣告

ViuTV選秀新人騷《全民造星V》今次玩返全男班,即將於5月15日開播!今次一共選出94位參賽者,有好幾位熟口熟面,又有幾位造型騎呢出眾,相信觀眾都相當期待節目出街!今日(27日)ViuTV終於釋出94位參賽者合唱的節目主題曲《前傳》MV,雖然屆屆必唱同一首歌,而且都必有94位齊齊整整跳舞的畫面,不過今次ViuTV就大搞新意思,有幾位早前人氣最高參賽者都獲得幾個近鏡,一齊睇下!

全民造星5 《全民造星V》MV一貫熱血Feel,與上一屆女團一樣以藍白造型、海邊熱血狂奔。
《全民造星V》MV一貫熱血Feel,與上一屆女團一樣以藍白造型、海邊熱血狂奔。(圖片來源:《全民造星V》)

加拿大選手拍外景狂奔

與早幾屆不同,今次MV特別有幾幕加拿大取景,用足5屆的主題曲,歌詞也加入了新元素。

全民造星5
(圖片來源:《全民造星V》)
全民造星5
(圖片來源:《全民造星V》)
全民造星5 MV有一幕「跳天台」場面,好有關禮傑嘅感覺,原來吊威也的正是99號KC,在MV中榮獲兩個造型。
MV有一幕「跳天台」場面,好有關禮傑嘅感覺,原來吊威也的正是99號KC,在MV中榮獲兩個造型。(圖片來源:《全民造星V》)

全民造星5|梁浩朗(Aaron)「翻版何啟華」打頭陣(98號)

MV第一個鏡頭西裝畢挺的選手,正係98號梁浩朗(Aaron),早在記者會登場後已成焦點,佢不但撞樣ERROR成員何啟華,真實身份是位律師,跟阿Dee在賣座電影《毒舌大狀》中之職業也不謀而合!MV索性將他的特殊身份作為MV序幕!

全民造星5 梁浩朗Aaron)本身是一位律師。
梁浩朗(Aaron)本身是一位律師。(圖片來源:《全民造星V》)
全民造星5 翻版何啟華真係一位律師!
翻版何啟華真係一位律師!(圖片來源:《全民造星V》)

全民造星5|Kingston 18歲馬來西亞代表(78號)

身高174,黃昱翰(Kingston)在MV中不但是打頭陣一員,校園風造型在SOGO對出馬路中心霸氣起舞,原來佢係馬來西亞代表,日常愛好係唱歌、跳舞。

全民造星5 黃昱翰Kingston)
黃昱翰(Kingston)(圖片來源:《全民造星V》)
全民造星5 黃昱翰Kingston)
黃昱翰(Kingston)(圖片來源:《全民造星V》MV)

全民造星5|Anson Wong(21號)

Anson Wong 王俊文25歲,身高185嘅佢係一位學生。

全民造星5
(圖片來源:《全民造星V》MV)
全民造星5 21號 Anson Wong
21號 Anson Wong(圖片來源:《全民造星V》MV)

全民造星5| 阿O 黃卓毅係「Anson Lo 2.0」 ?!(36號)

MV中露出美腿起舞,有妖豔味道的阿O黃卓毅今年27歲,身高170嘅佢形容自己「開朗 / 健談 / 表裏不一」。

全民造星5 36號阿O 黃卓毅
36號阿O 黃卓毅(圖片來源:《全民造星V》)

全民造星5|99號 KC 黃家灝「WINWIN男友」獨舞搶Fo

全民造星5 KC 黃家灝 - 99號
KC 黃家灝 – 99號(圖片來源:《全民造星V》)

全民造星5| 橙頭選手Taco黃泓祖

身高166cm嘅Taco因為橙色髮型廣受談論,我哋喺另一文章已經介紹過佢,今次喺MV入面得到一段領頭Rap Talk,十分受製作組關照。相關文章:三大騎呢參賽者大起底 網民Mean爆留言

全民造星5
(圖片來源:《全民造星V》)

全民造星5| 小道消息 23號 Kim被睇高一線!

全民造星5
(圖片來源:《全民造星V》)

全民造星5| Nathan 魏念恩序幕主角之一

另一位在MV序幕得頭CloseUp的是鼓手Nathan 魏念恩。

全民造星5 Nathan 魏念恩 生日1998年01月08日
Nathan 魏念恩 生日1998年01月08日(圖片來源:《全民造星V》)

全民造星5|能見度極低 67號楚政

整段MV都搵唔到佢嘅蹤影!

全民造星5 騎呢參賽者67號鄭楚政楚政),今年27歲,影音剪接員
騎呢參賽者67號鄭楚政(楚政),今年27歲,影音剪接員(圖片來源:ViuTV)

即睇《全民造星V》主題曲《前傳》MV

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:ViuTV《全民造星V》