全民造星5

全民造星5︱花姐淚崩親揭辭任監製一職原因 「唔做又做」曝光率仲高過前幾季

最新娛聞

廣告

ViuTV大型偶像選秀節目《全民造星5》於今晚首播。擔任前四屆《全民造星》監製嘅花姐,今屆唔再做監製,轉做總顧問。不過網民都話花姐 「唔做又做」,除咗要訓練導師,又要教訓參賽者,曝光率仲分分鐘高過前幾季。

花姐淚崩親揭退出監製一職原因

擔任前四屆《全民造星》監製嘅花姐,今屆退出監製一職,轉做總顧問。花姐在節目中哽咽解釋自己辭任監製的原因:「呢個節目已經對我冇意義。我想話《造星I》,對我人生好大轉變,因為擔任首輯節目監製,所以我覺得自己好投入喺節目入面,我覺得節目好好睇。跟住創造咗MIRROR同ERROR。去到《造星II》開始,因為我轉咗身分,可能嗰刻所做嘅都係為咗MIRROR,去到《造星III》,我心諗我做緊乜嘢,我係為咗乜嘢?《造星IV》係為咗COLLAR?但其實我又唔係真係好投入。」

全民造星5 花姐今集親自解釋辭任監製一職嘅原因,邊講更忍唔住喊咗出嚟。
花姐今集親自解釋辭任監製一職嘅原因,邊講更忍唔住喊咗出嚟。(圖片來源:ViuTV截圖)

花姐辭任監製但曝光率奇高

雖然今次花姐話辭任監製一職,但曝光率依然非常高。訓練開參賽者嘅花姐,今次仲要訓練埋導師。花姐一開波就話導師之一嘅馮允謙Jay Fung為人太斯文,睇死Jay Fung唔識鬧人又難以管教參賽者,之後就即刻監製款上身,教Jay Fung要硬起心腸先可以做到評判。之後花姐又去到參賽者嘅練習現場監察練習進度。今次花姐除咗要訓練導師,又要教訓參賽者,曝光率分分鐘仲高過前幾季!

全民造星5 花姐一開波就話睇死Jay Fung唔識鬧人又難以管教參賽者
花姐一開波就話睇死Jay Fung唔識鬧人又難以管教參賽者(圖片來源:ViuTV截圖)
全民造星5 除咗要調教導師之外,花姐又要睇住班參賽者,曝光率仲多過前幾季。
除咗要調教導師之外,花姐又要睇住班參賽者,曝光率仲多過前幾季。(圖片來源:ViuTV截圖)

馮允謙太心軟 險辭任評判一職

今季4位導師分為紅旗、藍旗兩大組;紅旗導師為陳健安與陳蕾,藍旗導師就係馮允謙同韋羅莎。不過馮允謙就太過善良加心軟,鬧參賽者幾句就覺得唔好意思,仲話:「I feel like a dick. I don’t like this」,最後要花姐出面安撫先冇辭任評判一職。

全民造星5 Jay Fung第一集就因為向參賽者講咗太狠嘅評語,而覺得唔好意思。
Jay Fung第一集就因為向參賽者講咗太狠嘅評語,而覺得唔好意思。(圖片來源:ViuTV截圖)
全民造星5 網民都話覺得馮允謙太善良,唔適合做評審。
網民都話覺得馮允謙太善良,唔適合做評審。(圖片來源:ViuTV截圖)
全民造星5 同組嘅導師韋羅莎都有開解Jay Fung
同組嘅導師韋羅莎都有開解Jay Fung(圖片來源:ViuTV截圖)

《造星2》季軍Oscar參賽再戰 慘被狠批:唔適合香港

此外,今集亦有唔少參賽者非常吸引眼球,其中曾經參加過《全民造星2》並且勇奪季軍嘅Oscar Li,今年捲土重來參賽再戰,不過可惜未能得到評審們嘅青睞,更被導師之一嘅陳健安狠批:「可能你根本唔適合香港」,喺首輪面試階段就慘被淘汰。

全民造星5 曾經參加過《造星2》嘅Oscar今次雖然再次參賽,但係首輪面試就被淘汰!
曾經參加過《造星2》嘅Oscar今次雖然再次參賽,但係首輪面試就被淘汰!(圖片來源:ViuTV截圖)

圖片來源:ViuTV截圖