陳詠燊

全民造星5|陳詠燊擔任評判畀分鬆手 網民封「一燈大師」

最新娛聞

廣告

ViuTV《全民造星V》已播出一星期,已有25位參賽者先後出場,但至今未有一人被淘汰,表現最差的都獲得一盞藍燈入復活區等候後補的位置。有網民就指出評判之一的陳詠燊評分太過鬆手,往往關鍵時刻都給予參賽者藍燈,因而有網民封佢做「一燈大師」!

陳詠燊 有網民就指出評判之一的陳詠燊評分太過鬆手,封佢做「一燈大師」
有網民就指出評判之一的陳詠燊評分太過鬆手,封佢做「一燈大師」(圖片來源:ViuTV節目截圖)
陳詠燊 ViuTV《全民造星V》已播出一星期,已有25位參賽者先後出場,但至今未有一人被淘汰
ViuTV《全民造星V》已播出一星期,已有25位參賽者先後出場,但至今未有一人被淘汰(圖片來源:ViuTV節目截圖)

全民造星5|陳詠燊被網民封「一燈大師」 批評分太鬆手

ViuTV《全民造星V》已播出一星期,已有25位參賽者先後出場,但至今未有一人被淘汰,一的陳詠燊評分太過鬆手,明明表現很一般或甚至差,每到關鍵時刻陳詠燊都給予一盞藍燈,令到復活區都快要坐滿人了!

陳詠燊有見及此,在個人IG上發文回應:

「龐牛大師」之後,聽講我喺網上又多咗個朵——「一燈大師」。其實我哋又點會唔識製造娛樂性?

評語再Mean啲,啲結果再極端啲,踢人出局踢得狠啲,大家睇得再咬牙切齒啲,當然一定會”Good Show”!

但係我哋三個都知道,每一盞燈都代表著一個機會,同時亦影響著一位年輕人嘅未來,所以我哋都只係本著一份精神——把機會留給應得嘅人。雖然佢係一個TV Show,但做Show事少,造星事大。

陳詠燊認為《造星V》雖然只是一個電視節目,但「做Show事少,造星事大」,他認為每一盞燈都好寶貴,他們三位評判都希望機會留給應得的參賽者。他續說:「多謝兩位拍檔伍姑娘與Edward Chan,唔係講笑,我哋係當日先第一次見面,但意外地互相補位,合作愉快!」亦感謝撮合他們三位的幕後團隊,同時鼓勵參賽者和給予冀望:「夢想成真,注定艱辛;希望每一位值得的,都得到他值得的。加油!」

陳詠燊
(圖片來源:IG@sunnyhahaha_chan)

全民造星5|三位評判係歷屆以來「最高質」

網民對評判的評分標準有彈亦有讚,陳詠燊在IG發文回應後得到不少網民留言支持,有網民更表示從未有追看《造星》節目的習慣,因為今屆評判之一的陳詠燊而收看節目,更大讚三位評判互相補位非常好睇!網民提及一位「MC 2.0」的88號參賽者Philip(陳彥熹),因為節目中態度囂張,獲得三盞燈而表現自信滿滿,於是被評判Edward Chan收起一盞藍燈,網民更大批他是被寵懷的「港孩」,大讚陳詠燊與Edward Chan好夾!

陳詠燊
(圖片來源:IG@sunnyhahaha_chan)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:ViuTV節目截圖、IG@sunnyhahaha_chan