全球先生

全球先生首位香港代表入圍 網民力撐有機會勝出!

最新娛聞

廣告

為了選出代表不同地方甚或乎全世界的俊男美女,每年各地都會舉行多場選美比賽。香港先生選舉大家就聽得多,今次就同大家講下全球先生選舉(Mister Golbal)。今屆的全球先生選舉中,就有首位香港代表成功入圍,並將會與來自約40個國家的代表爭奪榮!

撰文:東方新地|圖片:MISTER GLOBAL劉寶業Instagram

全球先生選舉

全球先生選舉(Mister Golbal)大家可能比較陌生,其實呢個選舉就同一般選靚仔靚女號選美比賽差唔多,不過今年就只係第5屆,所以就唔似其他選美比賽一樣咁歷史悠久。

#misterglobal2018 #bangkok

A post shared by MISTER GLOBAL (@officialmisterglobal) on

首位香港代表入圍

本年度的全球先生是第五屆,總共有38名參賽者,而有幸代表香港參賽嘅劉寶業(Vincent) 今年23歲,身高189cm,現為浸會大學學生,同時亦係個模特兒及籃球員。

Vincent 就曾表示自己嘅夢想係成為一名演員,亦曾於自己IG上表示,參選全球先生係希望可以好好挑戰自己一次。

全球先生38名參賽者如下:

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!