劉嘉玲

劉嘉玲百變造型遊中東 去撒哈拉沙漠騎駱駝

最新娛聞

廣告

作為一位成功女性代表之一的劉嘉玲,除咗演戲了得之外,同時亦都係一位職業女性。近年,她在中國內地開酒吧及自家品牌時裝,兩者同樣都搞得有聲有色,非常成功。嘉玲有見及此,最近就忙裏偷閒去中東旅行,但佢同時亦不忙上載十幾張靚相放上社交網站同大家分享,但就暫未見到老公梁朝偉蹤影。

撰文:東方新地|圖片:劉嘉玲instagram

劉嘉玲 去中東旅行

講開去旅行,當然就唔少得影下啲靚相喇~而劉嘉玲最近就去咗中東旅行,咁有特色的地方,就緊係要影多啲靚相留個記念。嘉玲啱啱就去咗撒哈拉沙漠玩沙板,相中可見入鄉隨俗的她,穿上當地的民族服裝及紅色頭巾,再配上一副太陽底下金光閃閃嘅太陽眼鏡,簡直就係又型又潮呀!

劉嘉玲放膽騎駱駝

除咗大玩沙板外,嘉玲仲去騎駱駝,因為駱駝有人拉住,所以行得好穩之餘,亦令嘉玲可以好放膽咁喺駝峰上大擺pose,隨手掀起衣衫隨風飄揚。

劉嘉玲貼地遊走異域

其實除咗玩沙板同騎駱駝,嘉玲都到過阿拉伯王國,貼地走進民居,聽當地人演奏的音樂,睇特色手袋,又有去向品牌朝聖,當然唔少得玩埋Henna紋身。似乎很喜歡當地的嘉玲,更表示這裡完美解釋了什麼是「異域」。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!