劉沛蘅

32歲劉沛蘅Hillary勤力操fit 騷分手後福利輕露誘人事業線!

最新娛聞

廣告

擁有純純兔外表嘅劉沛蘅(Hillary)去年11月與洪卓立無預警在IG發布同一張風景照和平分手,並表示「祝福大家未來有更美好的人生。」Hillary分手後專注工作兼操fit自己,近日就晒出分手後福利,惹來網友關注!

劉沛蘅騷分手後福利

Hillary在IG story發布一張在gym room嘅自拍照,展示美好身段,更表示「食完聖誕大餐仲有好多零食呀酒呀⋯係時候還債。」照片中,Hillary穿上sport bra的造型相,不但露出白滑纖腰,而且胸前露出事業線,夠晒養眼。

劉沛蘅 照片中,Hillary穿上sport bra的造型相,不但露出白滑纖腰,而且胸前露出事業線,夠晒養眼。
照片中,Hillary穿上sport bra的造型相,不但露出白滑纖腰,而且胸前露出事業線,夠晒養眼。(圖片來源:IG@hillarylau)

即睇更多靚相:

劉沛蘅自揭飲醉後噁心事

劉沛蘅早前上楊詩敏(蝦頭)和連詩雅主持的YouTube節目《絲打圍爐》,便直認夜店知識極豐富,更自揭飲醉後超噁心的往事!

劉沛蘅 Hillary有諾士佛Lary之稱!日前她上蝦頭和連詩雅主持的《絲打圍爐》,.直認因醉酒而發生噁心事。
Hillary有諾士佛Lary之稱!日前她上蝦頭和連詩雅主持的《絲打圍爐》,.直認因醉酒而發生噁心事。(圖片來源:YouTube@絲打圍爐截圖)
劉沛蘅 Hillary自爆試過酒後有便意,在廁所睡着了。
Hillary自爆試過酒後有便意,在廁所睡着了。(圖片來源:YouTube@絲打圍爐截圖)
劉沛蘅 女友人發現Hillary大便其間睡着,被迫幫她抺屁股。
女友人發現Hillary大便其間睡着,被迫幫她抺屁股。(圖片來源:YouTube@絲打圍爐截圖)

Hillary獲母親教飲酒

蝦頭在節目一開始便單刀直入,問31歲的Hillary是否覺得自己好好酒量,並睇得出她酒齡應該唔淺,Hillary說:「我唔覺得我特別飲得,未試過飲到斷片,我一定知點樣返屋企,我一定唔會係酒後亂咩嗰啲啦!」蝦頭讚她外表純情:「你咁sweet嘅乖乖樣女仔,連酒後亂性佢都講唔到!」連詩雅認同:「直頭唔覺得佢會飲酒。」Hillary自爆:「我諗我好細個就開始飲酒,我都唔記得exactly幾歲,但我細個媽咪就教我女仔一定要識飲酒。」蝦頭認同:「啲男人見你個樣好恰好乖好純,就整你兩杯整醉你,所以你一定要學識飲酒係啱嘅。」

劉沛蘅 Hillary自細被母親訓媡飲酒,以免被人灌醉。
Hillary自細被母親訓媡飲酒,以免被人灌醉。(圖片來源:fb@劉沛蘅 Hillary Lau)

Hillary來者不拒溝酒最易醉

Hillary又傳授媽咪的夜蒲秘技:「佢哋除咗要我識飲酒,仲有可能人哋幫你斟咗杯嘢,你離開之後就唔可以再飲,好細個已經教我。」蝦頭問Hillary覺得飲酒係好飲定係好苦?Hillary表示到這一刻都未好enjoy到飲酒:「可能一大班朋友一齊飲,我覺得唔好掃興就一齊飲,其實我覺得酒唔好飲,我淨係鍾意飲甜嘅酒,但啲人話甜嘅酒好易醉!我飲醉咗最多係嘔同瞓覺,因為溝酒,我唔係嗰啲今日淨係飲呢隻酒嘅人,任何人埋嚟話飲其他酒啦,我就好呀!」咁順得人,完全不負「諾士佛lary」之名!

劉沛蘅 Hillary的夜店知識極豐富,她強調不會帶男友一起夜蒲。
Hillary的夜店知識極豐富,她強調不會帶男友一起夜蒲。(圖片來源:fb@劉沛蘅 Hillary Lau)

Hillary醉後大便出事好尷尬

蝦頭笑言作為絲打,見Hillary咁sweet都想灌醉她,她即坦言絕不會令自己飲醉:「我唔想俾人『「執屍』呀!」Hillary如夜場老手般越講越興奮,更自揭飲醉後超噁心的往事:「我媽教我飲啤酒嚟解酒,即係回魂酒,佢話好有用,但我冇試過,飲醉咗第二日唔會想再飲酒。我試過飲完酒有便意,我嗰時都醉醉哋嘅,我去咗廁所,去咗好耐我都冇出嚟,我有friend敲門,我唔知點解開咗個鎖,我個friend入嚟見我去緊大便,跟住係佢幫我清潔!我諗係佢冇得唔處理囉,所以逼於無奈幫我清潔。我真係好尷尬,因為呢一次, 我盡量唔好畀自己飲醉!」

劉沛蘅 蝦頭和連詩雅主持《絲打圍爐》,純純兔Hillary爆出酒後的尷尬經歷。
蝦頭和連詩雅主持《絲打圍爐》,純純兔Hillary爆出酒後的尷尬經歷。(圖片來源:YouTube@絲打圍爐截圖)

連詩雅爆陳家樂冧招

到遊戲環節,Hillary扮演「認錯男朋友」,連詩雅問她有沒有試過?Hillary肯定地說:「首先唔會同男朋友一齊去玩囉!我飲醉咗佢會嬲,所以我唔會畀自己飲醉。」獲陳家樂(Carlos)求婚成功的連詩雅,即甜絲絲自爆:「我另一半通常都會畀我去飲酒,我會拉埋佢嚟,但佢唔飲酒喎,我同朋友聚會,都會好想另一半喺我隔籬。如果全女班,得佢一個男仔,我好想佢陪都會嚟!」難怪有網民留言:「Carlos對佢真係好,自己唔飲酒都肯陪佢同成班女朋友!偶爾還可以,常常就辛苦咗Carlos!」有網民亦大讚Hillary:「真係好cute好純樣,估唔到佢咁識飲酒,撒嬌真係好得意!」

劉沛蘅 連詩雅自爆夜蒲一定要陳家樂陪坐。
連詩雅自爆夜蒲一定要陳家樂陪坐。(圖片來源:YouTube@絲打圍爐截圖)
劉沛蘅 連詩雅近日主持YouTube節目,閒時與舊同學在泳池聚會。
連詩雅近日主持YouTube節目,閒時與舊同學在泳池聚會。(圖片來源:fb@連詩雅)
劉沛蘅 連詩雅早前獲陳家樂求婚成功,成為一時佳話。
連詩雅早前獲陳家樂求婚成功,成為一時佳話。(圖片來源:fb@連詩雅)
劉沛蘅 網民大讚Hillary好cute好純樣:「估唔到佢咁識飲酒,撒嬌真係好得意!」
網民大讚Hillary好cute好純樣:「估唔到佢咁識飲酒,撒嬌真係好得意!」(圖片來源:fb@劉沛蘅 Hillary Lau)
劉沛蘅 31歲的Hillary主持《膠戰》,常被暗示夜蒲經驗豐富兼酒量好。
31歲的Hillary主持《膠戰》,常被暗示夜蒲經驗豐富兼酒量好。(圖片來源:fb@劉沛蘅 Hillary Lau)

立即睇片重溫!

劉沛蘅Hillary邊到學飲酒?

Hillary坦言好細個已經開始飲酒,而且係…..詳情請看

Hillary曾有咩飲酒瘀事?

Hillary如夜場老手般越講越興奮,更自揭飲醉後超噁心的往事…..詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:絲打圍爐@YouTube截圖、fb@劉沛蘅 Hillary Lau、fb@Shiga Lin 連詩雅資料或影片來源:絲打圍爐@YouTube