卡拉屋企

家明表哥原來係佢?袁文傑現身《卡拉屋企》做大茄

最新娛聞

廣告

最近無綫每日凌晨在翡翠台重播九十年代經典處境喜劇《卡拉屋企》,播出至今兩星期有唔少網民大讚翻看依然好笑對白冇過時,好吸引咁話!全劇主要故事圍繞楚原、李婉華、黎海珊、盧宛茵、吳鎮宇、秦煌、鄭敬基呢一家人,但原來都有唔少依家嘅紅星當年曾參演過呢齣劇,而日前播出的其中兩集,就見到古巨基同佢嘅藝訓班同學袁文傑,夠晒驚喜!

 

撰文:東方新地| 圖片:新傳媒圖片

古巨基 袁文傑現身《卡拉屋企》

《卡拉屋企》全劇共227集,故事圍繞黃氏一家發生,但細心睇大家會發現不少紅星都有份參演,早前播出第13集有古巨基現身,第20集大家仲見到基仔嘅藝訓班同學袁文傑﹗

古巨基 演茶客

當時雖然古巨基正在修讀藝員訓練班,但有機會作幕前演出,他在第13集《卡拉屋企》飾演茶客!這一集講到黃菲(黎海珊飾)被「白頭佬」(楚原飾)等人嘲笑冇男友,佢情急下訛稱有男友,眾人信以為真,消息傳遍警局,黃菲說謊說到底。

黃菲獨自到茶樓用餐時被白頭佬同肥媽(盧宛茵飾)撞破,黃菲就走到茶客(古巨基飾)邊避難,基仔見佢又攬又挨就話:「啋!小姐我唔識你㗎!你想非禮我啊?」有三句對白㗎!

古巨基於1990年無綫電視藝員訓練班第四期藝員進修班,同期的還有袁文傑。基仔畢業後簽約無綫,除了為《娛樂新聞眼》及《勁歌金曲》擔任主持,亦有參與拍劇,94年《笑看風雲》中飾演鄭伊健細佬成代表作!

基仔在92年《壹號皇庭》中扮演卡拉OK歌手,直至1994年加入樂壇後,基仔憑其唱功成功彈起,更曾於2008至2011年度《十大勁歌金曲頒獎典禮》連續四屆奪得「最受歡迎男歌星」。

而播出第20集主題係「暖暖平安夜」,就有袁文傑扮餐廳經理,故事講到白頭佬(楚原飾)同老婆肥媽(盧宛茵飾)冇訂位到餐廳食平安夜大餐!

之後經理袁文傑走到白頭佬面前問︰「先生,有冇訂位呢?」、「你哋兩位呀?唔好意思,依家冇晒位,不如我同你哋留番個位先吖?貴姓呀,請問…」

「黃生呀嘛,不如你哋遲半個鐘頭再嚟過,係呀,橫掂今日啲燈飾咁靚,不如去欣賞下先啦!」對白多又有唔少大特寫。

有片睇:

袁文傑接受傳媒訪問表示,當年訓練班畢業後,再回TVB以特約演員身份拍嘅戲!

《家有喜事》中「家明表哥」是「婉君表妹」(毛舜筠飾演)的初戀情人,但「家明表哥」當時只以背影示人,其實「家明表哥」正由袁文傑飾演。

同場加映:

袁文傑打的冇帶錢 的哥好心唔收錢

袁文傑日前在社交網站發圖文,分享遇到好人的士司機。他指因為趕時間打的,上車後與司機談天談得起勁,但到達目的地後卻發現冇錢喺身。雖然司機提出唔收佢錢,但佢覺得的士錢係佢工作賺的血汗錢,唔可以算,於是佢問司機可否留下聯絡方式,待他完成工作後再付車費。

袁文傑亦守信用,工作完後致電司機相約對方再去另一個目的地,一次過付回所有車資。第二次車程中,司機更指他媽媽一直有看袁文傑的演出及大讚他,令袁文傑非常感慨:「我真的很感激伯母,這麼支持着我們,無論是以前自己效力過的和現在的電視台,知道伯母也90多歳了,身體仍很健康,因為很多年前已堅持每日做運動,真係好呀~」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!