印度

網民O晒嘴 印度小美人真身竟然係佢?

最新娛聞

廣告

正所謂「女大18變」,有啲人由細靚到大,有啲人就真係變到會嚇你一跳!以下呢張多年前的小六學生證中入面,見到照片中嗰位印度藉小妹妹眉清目秀,五官精緻,似乎過多幾年一定會成為大美人, 會唔會係邊位女星的童年照呢?

撰文:東方新地|圖片:Facebook

印度「小美人」竟然係喬寶寶

好啦開估啦,其實呢位「小美人」大家都認識,竟然係成日喺電視見到的藝人喬寶寶!呢日喬寶寶喺FB翻推自己三年前分享過的中學派位證,留言道:「My sweet memories of primary school.(我小學嘅甜蜜回憶)」

喬寶寶三年分享呢張相時,搞笑地澄清自己係男仔!

唔少網友睇到張相都好驚訝,紛紛留言讚佢眉清目秀、好靚女等,大家都估唔到依家佬味十足的喬寶寶,當年會係咁靚!

唔知喬寶寶兩位公子,小時候係咪都咁「靚女」㗎呢?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!