越難越愛

唱台版〈越難越愛〉 吳若希激似爆粗

最新娛聞

廣告

無綫日前播出的十點半檔綜藝節目《沒有起跑線?》,虎媽連拋金句「贏在子宮裡」和「贏在射精前」,引起 網民熱論,接《沒有起跑線?》棒有27日播出的綜藝節目《反斗紅星冇暑假》,《反》整個系列合共三個單元,分五集播出,單元一有楊明去印度嘅「打工捱世 界」、單元二有黃翠如去芬蘭嘅「打工唔捱世界」,仲有許廷鏗、吳若希和胡鴻鈞去台灣拍攝嘅「嘩鬼上學去」。

其他文章︰

周太只有一個 洗米嫂Heidi風騷晒正印氣質

批殉職消防隊長改錯名 吳佩孚被群插抽水

一個「嬲」字去上學

吳若希、許廷鏗和胡鴻鈞被安排到新北市的莊敬高職學校,體驗十二天校園生活,着校服孭書包重返校園生活。

睇落似優差,但其實都唔易,三人同該校學生一樣,要準時上堂、交功課、溫書和考試,重回讀書時期的生活。

糾察上身

吳若希被老師欽點做糾察隊隊員(即係風紀),要早過其他同學在校門外站崗,檢查同學們的校服有否違規。結果她發現許廷鏗件黑色底衫衫由凸咗出嚟,惟有揸正嚟做,摘名!

堤防睇風景

幾個同學帶吳若希等去堤防排排坐睇風景,翠綠青山景緻怡人,不過後來吳若希又因做錯事被罰坐無影櫈,咦!兩個場景都有啲似電影《那些年,我們一起追過的女孩》喎!

唱台語歌娛賓

Jinny仲要喺台語課,唱台語版嘅〈越難越愛〉,驟耳聽起來有啲音仲似廣東話粗口,Jinny今次真係為咗節目豁出去…

而坐在前排的許廷鏗,聽着聽着覺得吳若希似爆粗,不禁失笑起來!

離別依依

三人放學後換過校服,拉隊逛基隆夜市,除了吃地道小食,仲去攤檔玩遊戲!

吳若希話可以無憂無慮讀書好開心,所以最後一天離開校園時都一時感觸,喊住跟同學們道別,佢哋仲同比較熟嘅同學仔互相交換電話同fb保持聯絡!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!