單對單

單對單|高海寧講人生憾事爆喊 自認非一般女友:你有誘惑、我冇咩?

最新娛聞

廣告

高海寧(高Ling)日前作客黎芷珊主持的訪談節目《單對單》,節目中高Ling大談感情事,表示唔介意另一半愛上別人:「你覺得佢好過我,It’s OK!你有誘惑、我冇咩?」當講到人生遺憾事更當場爆喊!

文:東方新地 |圖:高海寧 IG、TVB截圖

單對單
高海寧日前作客黎芷珊主持的訪談節目《單對單》,講到人生遺憾事當場爆喊。(圖片來源:TVB截圖)

唔介意另一半愛別人

高海寧(高Ling)日前作客黎芷珊主持的訪談節目《單對單》,節目中高Ling大談感情事,坦承過去自己十分被動兼謹慎選擇另一半,多年來拍拖次數不足5次,最長一段關係則維持8年。高Ling又分享自己「非一般女友」一面,不介意另一半愛上別人:「你覺得佢好過我,It’s OK!我有我自信,你有誘惑、我冇咩?但我會選擇同你一齊,係因為我覺得你重要過其他人。」

單對單
高海寧日前作客黎芷珊主持的訪談節目《單對單》,節目中高Ling大方講感情事。(圖片來源:TVB 截圖)
單對單
高Ling坦承過去十分被動兼謹慎選擇另一半,多年來拍拖次數不足5次,最長一段關係則維持8年。(圖片來源:TVB截圖)
單對單
高Ling表示不介意另一半愛上別人。(圖片來源:TVB 截圖)

喜歡小朋友:自己一個人完成都Ok

但現時高Ling對感情事則變得積極:「年紀大咗好難好純粹去鍾意一個人、好難心動,所以如果依家真係畀我同一個人相處咗後又有Feel嘅,我會覺得唔好錯過。人生在世,好短架咋,如果有個人可以令你好衝動,可以為佢奮不顧身,係好難得嘅一件事。」現年34歲的高Ling,直認喜歡小朋友,雖則未有實質相關計劃,但卻笑謂:「生小朋友?自己一個人完成都Ok架。」又指其實自己很「難追」,鮮花及任何物質均不是打動她的重點。

單對單
節目中高Ling帶芷珊做瑜伽。(圖片來源:TVB截圖)
單對單
佢話瑜伽幫到佢減壓。(圖片來源:TVB截圖)
單對單
高Ling原來整蛋糕有一手。(圖片來源:TVB截圖)

人生最大遺憾

至於一向重視家庭及家人的高Ling,談及剛離世的公公時雖強忍淚水,但眼淚最終還是一行一行的落下,高Ling邊拭淚邊說:「公公係我暫時人生最大遺憾,我係婆婆公公帶大,所以感情好深。雖然好多人安慰我,好多人見唔到親人最後一面,但你會突然間覺得,你以後都見佢唔到喇。」

單對單
高Ling談及剛離世的公公時強忍淚水(圖片來源:TVB截圖)
單對單
但後來都係忍唔住。(圖片來源:TVB截圖)
單對單
高Ling表示公公離開,暫時係佢人生最大遺憾。(圖片來源:TVB截圖 )

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!