大小姐

大小姐 送水輝婚照曝光 《愛·回家》人氣情侶開花結果?

最新娛聞

廣告

唔少朋友晚晚都會睇《愛·回家之開心速遞》輕鬆吓,劇中幾條感情線各有支持者,好似Mandy與博士、熊心如與池子孝等,不過就受觀眾歡迎當然係大小姐(林淑敏) 同送水輝(許家傑)啦!佢哋日前喺IG上載幾張甜蜜合照,見到大小姐仲著住婚紗!唔通係劇透定兩人會拉埋天窗?

林淑敏 巴辣大小姐彈出

講番獲網民力撐的「大小姐」林淑敏,佢多年來獲派的都是閒角,但佢亦默默做好本份,終於等到《愛·回家之開心速遞》大小姐這個令人又愛又恨的角色。獲得觀眾讚賞的林淑敏,今年更首次躋身最佳女配角候選名單,而且一直有網民追捧佢成為最佳女主角、民間視后

大小姐與送水輝

《愛·回家之開心速遞》角色眾多,其中林淑敏(大小姐)與許家傑(送水輝)呢條感情線備受觀眾喜愛!劇中大小姐自小被父親羅樂林寵壞,角色尖酸刻薄又乞人憎,但一遇到送水輝時就含羞答答,層次豐富!

大小姐失落女配角獎送水輝送花呵番

得到網民熱捧的林淑敏,今年憑《愛·回家之開心速遞》大小姐「龍力蓮」角逐「最佳女配角」獎,雖然最後與女配角獎擦身而過,不過頒獎禮後,除了獲網民、好友力撐,好拍擋「送水輝」許家傑更加送上紅玫瑰,留言:「在我心中你已經是最佳女主角」,即時冧晒!

大小姐 送水輝婚照曝光

林淑敏同許家傑近日齊齊喺IG分享甜蜜合照,見到大小姐著上婚紗晒香肩,而送水輝亦都係西裝骨骨,兩人分別留言:「送先生我要頒一個最深酒窩獎比你」及「大小姐係全世界最好既」。唔通林淑敏同許家傑提早劇透,大小姐同送水輝會拉埋天窗!?

人氣情侶開花結果?

不過有網民就認為新郎另有其人,因為送水輝只係著住普通西裝,而唔係正式禮服。咁呢場戲有可能係大小姐幻想嫁俾送水輝?定其實純粹因為劇情關係試吓婚紗?咁大家就要繼續追看《愛.回家之開心速遞》啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!