姚子羚

姚子羚 李施嬅孖住消磨時間

最新娛聞

廣告

有咩開心得過返電視台返到識著個好姊妹一見如固?之唔係可以一齊拍劇、一齊宣傳、收工仲可以孖住一齊去行街囉!熱播劇集《天命》就係咁啱,集齊李施嬅、姚子羚同趙希洛三個好姊妹,開工一齊、宣傳一齊、收工都一齊。

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片、instagram-姚子羚

不過放工去行街,仲要三個都單身,大家陪吓大家係最好不過啦,不過趙希洛另有安排,淨番姚子羚同李施嬅行孖咇,齊齊搭地鐵由中環跨區去銅鑼灣行街街。

李施嬅感情空白一段日子、姚子羚就啱啱同的士邦甩拖回復單身,未有另一半陪搵姊妹頂上自然理所當然。

兩位呢頭仲係清廷娘娘、嗰頭就笠住cap帽穿越番現代,搭港鐵去咗銅鑼灣間city super睇吓冇咩好玩好食嘢入手。

雖然行完大個圈除咗杯凍飲冇乜收獲,不過閨密之唔係互陪過日辰囉,買唔買到嘢都唔重要喇﹗

姚子羚以前是肥妹仔

姚子羚今年37歲,入行至今身材都十分苗條,而且肌膚狀態十分好,保養得宜。但原來姚子羚以前竟然係個肥妹仔,身形比現在大一個碼,還被同學取笑「豐乳巨臀」,實在很難想像。

別看姚子羚現在身材纖瘦,之前她曾在《胡說八道真情假期》中自爆,以前在澳洲讀書的時候竟然是個肥妹仔!不但身形比現在大一個碼,還被同學取笑「豐乳巨臀」,實在很難想像。

姚子羚的首部電視劇就是青春劇《當四葉草碰上劍尖時》,當年外表清純的她飾演學生藍雪文,是劇中的第三女主角。只見初出道的時候雖然沒有讀書時那麼腫脹,但仍是肉肉的,某些角度都會顯現出包包臉。

之前在TVB的頒獎禮中,更請來一眾《當四葉草碰上劍尖時》的演員,並在大銀幕上放置了之前的劇照。對比之下,姚子羚明顯的瘦了很多,也更加有女人味,不過肌膚狀態依舊如初,保持得十分好。

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!