姚焯菲 素顏

姚焯菲Chantel素顏開直播認思鄉病 留學遇水浸打風仍未適應校園環境

最新娛聞

廣告

到新西蘭留學的姚焯菲(Chantel)在出發前曾經表明將會經常上傳Vlog,向粉絲們分享自己在新西蘭的校園生活。16歲的Chantel就讀奧克蘭拔萃女子學校(DiocesanSchoolforGirls)Year12,讀兩年便高中畢業,佢到埗第3日已開live同一班「小菲象」傾偈,Chantel好開心跟同學玩得埋,又有一齊打機,2月初再開live時透露自己將於4月頭放假返港,噚日再次開live講近況,坦言呢幾日有啲homesick(思鄉病)!

姚焯菲 素顏 姚焯菲 上月底出發到新西蘭的Chantel,終於在昨日更新了在新西蘭的照片。
上月底出發到新西蘭的Chantel,坦言未適應當地生活。(圖片來源:IG@chantelyiu)
姚焯菲 素顏 姚焯菲 Chantel 口水多過浪花
姚焯菲是一眾「小菲象」心中的國民初戀!(圖片來源:IG@chantelyiu)

Chantel:唔會當呢度係屋企

Chantel喺直播時話有啲掛住香港嘅屋企,因為香港屋企係佢嘅comfortzone,希望習慣之後就冇事,佢話有啲homesick:「唔喺香港讀書,或者人唔喺香港好耐,你就會有嗰種感覺,好似唔習慣,你唔會當呢度係屋企,好似好耐冇返過屋企咁,好似離開comfortzone,喺陌生地方遇到困難就會有少少唔慣!」

姚焯菲 素顏 Chantel再次開live講近況,坦言近幾日有啲homesick。
Chantel素顏開live講近況,坦言近幾日有啲homesick。(圖片來源:IG@chantelyiu)

功課非常多搵課室有時會迷路

Chantel今年開始讀IB,佢透露功課非常多,需要擺好多時間去完成,Chantel開學後第一個禮拜因當地水浸延遲開學,第二個星期因打風加上公眾假期,只可以上網課,Chantel笑指暫時未熟悉校園環境,搵課室有時會迷路,幸好佢有同學陪同,慢慢去適應。

姚焯菲 素顏 姚焯菲2月初開live時,透露自己將於4月頭放假返港。
姚焯菲2月初開live時,透露自己將於4月頭放假返港。(圖片來源:IG@chantelyiu)

全程素顏出鏡 唱慢歌慰粉絲

Chantel現時嘗試做運動,學習玩籃網球(Netball),希望自己走出comfortzone有更多新嘗試,傾咗10分鐘後,Chantel唱咗兩首慢歌,全程素顏出鏡,表情多多,相當可愛!小菲象對於Chantel有啲思鄉病,紛紛留言安慰,指初頭去新西蘭一定唔慣,希望Chantel慢慢適應,放鬆一下自己,當去旅行就會好舒服。

姚焯菲 素顏 姚焯菲 一到新西蘭,秒變「9頭身」。
一到新西蘭,秒變「9頭身」。(圖片來源:IG@chantelyiu)

姚焯菲Chantel首度公開新西蘭閨房

上月底出發到新西蘭留學的姚焯菲(Chantel)在早前上傳了首個Vlog,向粉絲們分享自己在新西蘭的新生活。Chantel在片中更首度公開新西蘭的閨房,從片中可見Chantel的宿舍房並不算大,並且要同同學兩人共用一室。Chantel為了裝飾死氣沉沉的宿舍房,特登與父母一起到K-Mart大掃貨,成功將宿舍房佈置成「公主房」。

姚焯菲 素顏 姚焯菲 Chantel首度公開新西蘭閨房
Chantel首度公開新西蘭閨房(圖片來源:Youtube@Chantel Yiu 姚焯菲 截圖)
姚焯菲 素顏 姚焯菲 可見宿舍房不大,Chantel要同同學兩人共用一
可見宿舍房不大,Chantel要同同學兩人共用一(圖片來源:Youtube@Chantel Yiu 姚焯菲 截圖)
姚焯菲 素顏 姚焯菲 有「小公主」別名的Chantel,連宿舍都要裝飾到好似「公主房」咁。
有「小公主」別名的Chantel,連宿舍都要裝飾到好似「公主房」咁。(圖片來源:Youtube@Chantel Yiu 姚焯菲 截圖)

姚焯菲超識做 一入宿舍即送禮

此外,Chantel在片中亦表示希望能夠在新西蘭認識更多新朋友,所以識做嘅Chantel一早預備好仙人掌做禮物,仲要親手寫埋心意卡,逐個送給同宿舍的所有朋友。從Chantel的片中可見,Chantel已經成功融入新圈子,果然親和力夠曬厲害!

姚焯菲 素顏 姚焯菲 Chantel親手寫卡片俾同學仔。
Chantel親手寫卡片俾同學仔。(圖片來源:Youtube@Chantel Yiu 姚焯菲 截圖)
姚焯菲 素顏 姚焯菲 送上仙人掌當禮物
送上仙人掌當禮物(圖片來源:Youtube@Chantel Yiu 姚焯菲 截圖)
姚焯菲 素顏 姚焯菲 剛到新西蘭就已經同同學們打成一片
剛到新西蘭就已經同同學們打成一片(圖片來源:Youtube@Chantel Yiu 姚焯菲 截圖)

墻上貼「聲夢」合照 獲網民大讚不忘初心

Chantel一上傳新Vlog就吸引了大班粉絲留言,不少粉絲亦留意到Chantel在墻上貼上與聲夢1的合照,大讚Chantel不忘初心,到新西蘭亦沒有忘記一起奮鬥的好朋友。更有眼利網民驚見Chantel與「六呎型男」合照,原來所指的正是與聲夢學員張馳豪(Aska)合辦演唱會時的工作證。

姚焯菲 素顏 姚焯菲 Chantel一到宿舍房,就即刻貼上與聲夢1的合照,獲粉絲大讚夠窩心!
Chantel一到宿舍房,就即刻貼上與聲夢1的合照,獲粉絲大讚夠窩心!(圖片來源:Youtube@Chantel Yiu 姚焯菲 截圖)
姚焯菲 素顏 姚焯菲 Chantel一到宿舍房,就即刻貼上與聲夢1的合照,獲粉絲大讚夠窩心!
Chantel一到宿舍房,就即刻貼上與聲夢1的合照,獲粉絲大讚夠窩心!(圖片來源:Youtube@Chantel Yiu 姚焯菲 截圖)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:IG@chantelyiu、Youtube@Chantel Yiu 姚焯菲 截圖