姜濤

姜濤新居被曝光考慮放租 AK力撐梁文禮有言論自由

最新娛聞

廣告

MIRROR今日(2月24日)難得齊人出席活動,眾人在活動後接受訪問,姜濤除了講到自己的健康狀況,又直認近日已升呢做業主,但因為新居被曝光,所以冇得自住,正考慮放租!

MIRROR 姜濤 戴上口罩接受訪問的姜濤,似乎比在活動上時更加放鬆。
戴上口罩接受訪問的姜濤,似乎比在活動上時更加放鬆。(圖片來源:東方新地)

Anson Lo:覺得好聽同難聽係冇對與錯

被問到最近DJ梁文禮在其私人FB帳戶狠批MIRROR周邊公仔醜樣,及指姜濤、盧瀚霆Anson Lo翻唱張國的歌曲是「集體強姦張國榮作品」等,Anson Lo表示無梁文禮的私人帳戶,所以不知道他的用字,但指:「即使真係好harsh都好,都係好make sense,每個聽眾都有自己taste and preference(口味和選擇)。覺得好聽同難聽係冇對與錯,我估大家都係着重唱功同埋音色方面,呢樣係我哋每出一首歌都想有進步嘅地方。」

姜濤就直言因為已戒玩手機,所以不太清楚成件事的詳情:「所以我唔方便去講啲乜。呢排我都有好多批評,所以我嘅心態係任何批評對自己都係一個好珍貴嘅批評。」

MIRROR 姜濤 Anson Lo 及 Edan。
Anson Lo指每個聽眾都有自己嘅選擇。(圖片來源:東方新地)

AK力撐梁文禮:我哋有私下聚會

而AK就表示:「我哋同阿禮都認識,呢幾年佢都會畀好多唔同嘅advice我哋,我哋真係做得唔好嘅時候,佢都會直接同我哋講,所以我覺得大家唔好將呢件事放得太大,講真喺一個private嘅account,同埋香港有言論自由,每個人都可以講佢自己鍾意嘅意見,同埋發表佢自己想發表嘅嘢,所以真係唔評論咁多。我哋呢幾年都有私下聚會,對我哋嘅歌有咩意見都會直接講,所以唔會影響我哋之間嘅感情。」

姜濤 AK指大家都好錫MIRROR:「大家都係想我哋再進步多啲,所以我覺得無論啲comment點用字都好,本意都係想我哋進步。」
AK指大家都好錫MIRROR:「大家都係想我哋再進步多啲,所以我覺得無論啲comment點用字都好,本意都係想我哋進步。」(圖片來源:東方新地)

Anson Lo活動後暈倒送院

盧瀚霆Anson Lo)在台上被分配為「Team Sport」與Lokman(楊樂文)、Stanley(邱士縉)和Tiger(邱傲然)同組玩節拍遊戲,期間見他非常投入。在騷後亦隨大隊接受多間傳媒訪問,與隊友姜濤和Edan(呂爵安)相鄰站著接近半小時受訪,完成這一節的訪問後,Anson Lo似乎體力不繼,先與經理人花姐(黃慧君)「咬耳仔」,後來更見暈需要扶著花姐落台,並宣布未能接受隨後的訪問。Anson Lo見暈消息傳出後,馬上在社交網上報平安:「我沒事,只是暈了。未能完成訪問,對此十分抱歉。去醫院檢查,晚一點再和大家Update,別擔心我。」

姜濤 MIRROR 接受訪問時Anson Lo曾伸手摸心口,疑作自我心跳檢查。
接受訪問時Anson Lo曾伸手摸心口,疑作自我心跳檢查。(圖片來源:東方新地)
姜濤 MIRROR 接受訪問時Anson Lo一度難受到要彎腰。
接受訪問時Anson Lo一度難受到要彎腰。(圖片來源:東方新地)
姜濤 MIRROR Anson Lo在台上表現投入。
Anson Lo在台上表現投入。(圖片來源:東方新地)
姜濤 MIRROR 但亦明顯見到Anson Lo面色蒼白。
但亦明顯見到Anson Lo面色蒼白。(圖片來源:東方新地)
姜濤 MIRROR 接受訪問時站了接近半個小時,最後Anson Lo需要送院接受檢查。
接受訪問時站了接近半個小時,最後Anson Lo需要送院接受檢查。(圖片來源:東方新地)

姜濤 仲做緊物理治療

近日姜濤被影到去維園打籃球,動作仲好生猛,不時主動出擊,在訪問中他笑言自己仍在做物理治療:「已經好好多,大家唔使擔心,應該仲要做多幾個月,因為想保險啲,未聽過醫生話唔可以打波,但佢話可以做運動嘅!對唔住醫生,我本身以為自己係就住就住打嘅,點知睇條片原來都唔係好就住,所以我覺得下次都係唔好再打啦!」

MIRROR 姜濤 姜濤話今次再露面係有少少緊張,但都好開心,因為佢哋12個私底下都好少齊人,所以今日見番12個齊人都好開心。
姜濤話今次再露面係有少少緊張,但都好開心,因為佢哋12個私底下都好少齊人,所以今日見番12個齊人都好開心。(圖片來源:東方新地)

戒玩手機專心做歌

而講到早前有連登網民出po狠批他多宗罪,姜濤回應:「我唔覺得網民係惡意批評,呢啲都係好好嘅批評,不過社交網媒體我依家真係冇玩,我係連手機都好少玩,所以我連大家嘅message都好少睇到,純粹因為我想令自己專心少少,做自己想做嘅嘢。唔玩手機令我好放鬆,以前嘥咗好多時間喺手機度,依家完全唔玩手機,我覺得係專心咗好多!」姜濤又透露已經做緊新歌,好快會生新一胎。

MIRROR 姜濤 姜濤直言最近冇計過體重,遲啲話畀大家知:「可能我po嘅第一張相就係體重,不嬲以前到依家我都冇定體重目標呢個習慣,不過都要畀吓壓力自己。」
姜濤直言最近冇計過體重,遲啲話畀大家知:「可能我po嘅第一張相就係體重,不嬲以前到依家我都冇定體重目標呢個習慣,不過都要畀吓壓力自己。」(圖片來源:東方新地)

姜濤認做業主考慮放租

有記者恭喜姜濤近日升呢做業主,姜濤直認:「多謝!呢個就係我放鬆嘅手段!」而被問到會唔會再買多幾層?他笑言:「希望廣告商多啲搵我,呢層我本身諗住自住,但依家搞成咁(指被曝光),可能會畀屋企人住,依家仲商量緊。」隊友紛紛建議他租出去,或者買完即刻賣返出去,Lokman更提出發達大計,就係大家夾錢買一間屋,話姜濤住嗰度,跟住再賣返出去,就可以有錢賺!

MIRROR 姜濤 姜濤則提醒隊友日後置業時,千祈唔好用自己個名!
姜濤則提醒隊友日後置業時,千祈唔好用自己個名!(圖片來源:東方新地)
MIRROR 姜濤 AK話自己8歲已經夢想做業主,只係一直實現唔到。
AK話自己8歲已經夢想做業主,只係一直實現唔到。(圖片來源:東方新地)

MIRROR電影正在進行中

而講到有傳MIRROR全隊12子將會齊齊拍戲,Lokman話有聽講過,但應該仲係進行中,有更多消息會話畀大家聽,AK就話:「始終12人嘅戲都會好複雜,無論係劇本上或者統籌製作上,應該都好複雜,要等公司再confirm呢件事!」至於其他消息,他們齊聲話係「商業秘密」!

姜濤 Lokman話有聽講過公司正在籌備MIRROR齊人的電影。
Lokman話有聽講過公司正在籌備MIRROR齊人的電影。(圖片來源:東方新地)

Lokman參加影展快來快去

Lokman又講到去德國參加影展一事:「因為快來快去,所以由香港去到德國,就好似仲喺香港咁,由德國返嚟香港之後,就好似仲喺德國咁,雖然只係好短時間,但我覺得已經足夠,因為係好專心咁感受一下個影展係咩嘢,感受一下兩位前輩嘅心態,已經覺得係賺咗!」

MIRROR 姜濤 Lokman最近為電影《命案》飛德國參加柏林影展。
Lokman最近為電影《命案》飛德國參加柏林影展。(圖片來源:東方新地)
MIRROR 姜濤 Jeremy之前一晚通宵拍MV,所以今日冇咩精神,他透露即將推出嘅新歌好有party feel,佢仲會喺4月2號會第一次唱到呢首歌嘅Live。
Jeremy之前一晚通宵拍MV,所以今日冇咩精神,他透露即將推出嘅新歌好有party feel,佢仲會喺4月2號會第一次唱到呢首歌嘅Live。(圖片來源:東方新地)
MIRROR 姜濤 Edan
Edan(圖片來源:東方新地)
MIRROR 姜濤 Ian
Ian(圖片來源:東方新地)
MIRROR 姜濤 Jer
Jer(圖片來源:東方新地)
MIRROR 姜濤 Stanley
Stanley。(圖片來源:東方新地)

MIRROR 12子終於齊人現身活動,即睇訪問全片!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:東方新地