姜濤

姜濤狂派19歲福利照 身形勁瘦罕有露額頭曬小腿

最新娛聞

廣告

即將踏入24歲的姜濤,今日(4月11日)一早出發飛到新加坡開工,臨起飛前姜濤為解悶,突然在IG的限時動態中狂po多張福利照,更聲明相片是在2018年,他年約18、19歲時所拍,當中不乏他罕有露額頭或曬小腿的相片,令姜糖們都非常驚喜!
姜濤 姜濤離港不忘向粉絲派福利。
姜濤離港不忘向粉絲派福利。(圖片來源:IG@keung_show)
姜濤 畀姜糖睇睇2018年時嘅佢。
畀姜糖睇睇2018年時嘅佢。(圖片來源:IG@keung_show)

姜濤分享「你們沒見過的我」

姜濤自2018年7月開始參加ViuTV《全民造星》入行,今次他分享多張自己在2018年拍攝的舊照,表示是「你們沒見過的我」,相信是他在入行前所拍,其中有在東京旅行時的他、獨自學舞時的他,也有他與友人的合照。

姜濤 2018年到東京旅行時嘅姜濤。
2018年到東京旅行時嘅姜濤。(圖片來源:IG@keung_show)

網民勁讚:回憶返晒嚟

當年只有約18、19歲的姜濤,樣子相比現在較為青澀,身形顯得勁瘦,網民都話睇完就想起他當年參加《全民造星》時的靚仔小鮮肉模樣,即時「回憶返晒嚟」。

姜濤 姜濤同朋友合照時罕有露出額頭。
姜濤同朋友合照時罕有露出額頭。(圖片來源:IG@keung_show)
姜濤 仲有買帽、試衫時嘅靚相。
仲有買帽、試衫時對鏡自拍嘅靚相。(圖片來源:IG@keung_show)

解釋等飛太無聊

其實早在西九音樂節上表演時,姜濤已獲讚回復到最Fit狀態。今次在貼出多達20張舊照後,姜濤就解釋此舉是因為在「飛機上無聊~」,又表示「起飛了不po了~Bye~」。

姜濤 姜濤因腳傷休養期間,曾被指身形和面形都暴脹。
姜濤因腳傷休養期間,曾被指身形和面形都暴脹。(圖片來源:IG@keung_show)
姜濤 姜濤事隔3個月首次出騷,今日姜濤狀態大勇、瘦返曬!
不過在早前的西九音樂節中,姜濤狀態已回勇,又跳又唱多首歌曲,包括新歌《Dummy》。(圖片來源:東方新地)
姜濤 姜濤解釋今次狂po相是因為在飛機上等起飛太無聊!
姜濤解釋今次狂po相是因為在飛機上等起飛太無聊!(圖片來源:IG@keung_show)

撰文:東方新地圖片來源:IG@keung_show、東方新地